סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הנזירה (2018) The Nun

הנזירה הוא סרט אימה ומתח שמתאר את סיפור שמרחש אחרי שנזירה צעירה לוקחת את חייה בנסיבות מסתוריות במנזר מבודד ברומניה, בכירי הוותיקן מחליטים לחקור את האירוע. לפיכך, למרות עברו המעורפל למדי, האב בורק נשלח למנזר קארטה עם טירון צעיר, רגע לפני שהיא נודרת את נדרי הסיום שלה.

כשהם מצליחים לגלות את הסוד הארור שהמנזר מסתיר, השניים מסכנים בסופו של דבר לא רק את חייהם, אלא גם את אמונתם ואפילו את נפשם שלהם בהתמודדות עם הנוכחות המרושעת הרודפת את המנזר, והופכת אותו לשדה קרב אמיתי של המנזר. לחיות עם הארורים.

הנזירה לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הנזירה 2 – לחץ כאן

הביקורת של ערן לסרט הנזירה

הנזירה הוא אחד מסרטי האימה שאהבתי. הנזירה מתמקד בנבל המפחיד – השד ואלק. העובדה שהוא אסיר במנזר ברומניה הופכת את הזוועה למעניינת עוד יותר עבור הקהל כי כולנ זוכרים שגם דרקולה הוא רומני.
הפעולה מתרחשת בשנת 1952, כאשר התאבדותה של נזירה במנזר סנטה קרטה בהרי רומניה מציתה את הוותיקן. האב אנתוני בורק (דמיאן ביצ’יר), מומחה לגילויי דת חשודים, נשלח לחקור מה קרה. הוא מלווה על ידי האחות איירין (טאיסה פרמיגה), אישה צעירה שמתכוננת להיות נזירה. החקירה מתחילה בפרנצ’י (ג’ונאס בלוקט הבלגי), ספק הירקות של המנזר ומי שגילה את גופת המתאבד, ובקרוב יפגשו הגיבורים את ואלק המצמרר.

ההיבט המשמח ביותר בהפקה אינו קשור לאיכויות המהותיות שלה: הסרט הוא פרסומת ענקית לרומניה ובמיוחד לטירת הקורווינילור דה הונדוארה. כן, הנזירה מחזקת דימוי מפוקפק של רומניה בעולם, שכולנו איכרים עדיין בימי הביניים ומוכנים בכל רגע ליפול קורבן לערפד או לשד, אבל אין לנו על מה להתלונן כל עוד גדודים של זרים אני מגיע לארץ בדיוק כדי לאשר או להכחיש את הרושם הזה. הצלחת הזוועה הזו והדרך בה היא משתמשת בארכיטקטורה הגותית שלה עשויה להפוך את טירת הונדוארה לפופולרית עוד יותר בקרב מבקרים מהארץ ומחוצה לה.
מימושה של אימה מחייב בחירה בין אווירה למפורשת, והנזירה נכשלת יחסית בפרק הראשון ומצטיינת בפרק השני. הסרט משתמש בנוסחה ברורה, שלמרבה הצער הופכת לחזור על עצמה: דמות שומעת רעש או רואה צל ומיד מרגישה צורך לחקור.

לאחר כמה דקות של “הליכה” על אקורדים מוזיקליים מאיימים, מתקיים המפגש. זה עובד פעם אחת, זה עובד פעמיים, אבל אז הנוסחה חוזרת על עצמה בלי סוף.
מה שמציל את רצף הרגעים הללו הוא כושר ההמצאה של הרגעים המפורשים: לא משנה אם אתה אוהב אימה באופן כללי או לא, יש מעט הזדמנויות לעזוב את הנזירה מבלי שפחדת לפחות פעם אחת, ועדיין טוב מאוד. הפלוס הגדול היחיד של הסרט, מלבד קרבתו לרומניה, הם גילויי השד.
ואלק הוא באופן קטגורי הדמות המפחידה ביותר של הזכיינית ובוודאי אחת מדמויות האימה המפחידות של העשור האחרון, אבל האימה בהשראתו אינה מצדיקה את פשטות התסריט, וגם לא את העובדה שבדמויות החיוביות יש יותר מ- היסטוריה בסיסית. הסרט מפתיע גם בעקשנות שלו לשלב דיאלוגים מצחיקים בעלי יעילות מפוקפקת.

סרט אימה ששווה לראות, הוא מחזיק אותך במתח, הסאונד מהסרט בקולנוע גורם לו להיראות אפילו יותר אימה, וכך גם האפקטים המיוחדים, העובדה שהוא צולם ברומניה זה דבר טוב מאוד כי תמונות של הגבעות עם הטירה והמנזר אמיתיות ונראות מושלם לסרט הזה. לא ישנתי כל הלילה אחרי שראיתי אותו :)) הסיפור של הסרט מעניין ואני רואה בו סרט מצליח. לא אהבתי כמה היבטים במובן שבשנת 1952 את כל הנזירות ידעתי אנגלית, מלבד העובדה שמדובר ברומניה, שומעים משפט ברומנית רק פעם אחת ממה שאני זוכר כשהצרפתים שואלים ילד משהו. הייתי רוצה שהוא ידבר יותר ברומנית כי זה על רומניה, אבל חוץ מזה בסך הכל היה שווה לראות אותו.
אני ממליץ את הסרט גם למי שלא אוהב סרטי אימה אבל אוהב סרטי מתח.
4 כוכבים ממני.

 
Exit mobile version