סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סדנה לעצבים (2003) Anger Management

בקומדיה סדנה לעצבים, אדם סנדלר וג’ק ניקולסון מגלמים את התפקידים של דוקטור, מטפל פסיכולוגי ומטופל שלו. לאחר מריבה במטוס, שבה דייב בוזניק מאבד את עשתונותיו, הוא נידון על ידי השופט דניאלס לעבור סדנה לעצבים אצל ד”ר באדי ריידל, מומחה בתחום של טיפול בכעסים לגברים ובהפרעות התנהגות נוספות.

שיטות הטיפול בכעסים הלא שגרתיות הפרובוקטיביות והאכזריות של באדי מבלבלות לחלוטין את דייב. ואז, לאחר התלהמות נוספת, השופט דניאלס מורה לדייב להתייחס ברצינות לפגישות הטיפול שלו או שהוא יגיע לכלא. באדי עובר לגור עם דייב כדי לעזור לו להילחם בשדים הפנימיים שלו. באדי לא נהוג בדמוניזציה בכלל ומתפרע בכל פעם שיש לו הזדמנות להעיר הערות חסרות כבוד לחברתו של דייב לינדה ודוחף את דייב, לאט לאט, להתמודד עם תסכוליו בעבר, אבל גם עם אלה של ההווה. אבל באדי הולך רחוק מדי, ודייב צריך להחליט אם לסגת לתוך הקונכייה שלו או להתמודד לבד עם המצב. האם טיפול בכעסים המבלבל והסותר של באדי עולה בקנה אחד עם מה שמטפל פסיכולוגי רגיל היה רושם? האם דייב  יעמוד בלחצים ויצליח להתמודד עם כל הבעיות כדי לא להגיע לכלא?

סדנה לעצבים לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט סדנה לעצבים

סדנה לעצבים היא קומדיה מטורפת חתומה ע”י פיטר סגל. החלק הכי טוב הוא שזה נראה כמו פארודיה של טיפול פסיכולוגי או יותר נכון טיפול בכעסים לגברים. החבטות נשארות: רעות, טובות (רגע “סיפור הצד המערבי” במכונית הוא אנתולוגי!), חמודים (ג’ון מקנרו כחסר בית, הארי דין סטנטון כעיוור, רודי ג’וליאני בתור רודי ג’וליאני) או פשוט עצום: הפגישה של דייב (סנדלר) עם מי שנתן לו ימי צלי בילדותו, שהפך לנזיר בודהיסטי (ריילי), היא אחת מסצנות הבלאגן הטעימות ביותר מסטן, בראן, האחים מרקס ופארלי אי פעם!
ניקולסון מנצח את דה נירו בכל מה שקשור לעשות צחוק מעצמו, והסרט שצוחקים עליו ללא הפסקה – מסתיים באותו רישום דמנטי-עצלן שבו הוא התחיל.

פינוק ארור! זה מה שאני יכול להגיד על הסרט המדובר… קומדיה מוקצפת בקטגוריית “קומדיה קלה באיכות גבוהה” זה מסוג הסרטים שטוב לניתוק. התבנית אופיינית לקטגוריה זו של סרטים: הצעיר הפשוט מטפס בביטחון במדרגות החיים והחברה עם חיים כמעט מושלמים, עם עבודה טובה וחברה יפה, יש תככים והאיש שעושה את חייו לייסורים . הוא מאבד את עבודתו, את חברתו ובשיא הייאוש הוא עושה את המאמץ וההקרבה האולטימטיבית ומראה לעולם שהוא אוהב אותה שמתאהבת בו שוב, התגובה היא כמו בסרטים המצוירים.
הכל מסתיים בטוב. הוא מחזיר לעצמו את חברתו, את עבודתו, ומקודם בשכר מוגדל, האויב הופך לחברו הטוב ביותר. הכל היה בצחוק!

יש שני סוגים של אנשים כועסים בעולם: כמה מוחצנים שהולכים לבנק ומתווכחים עם המספרת, טופחים לה או שניים, וכמה מופנמים שלא אומרים כלום וחוזרים עם מקלע, יורים בכולם. הדמות שגילם אדם סנדלר אובחנה כשייכת לקטגוריה השנייה. התקווה שלו להימלט מהכלא לאחר התקף זעם היא לפנות לטיפול נגד כעס אצל ד”ר באדי ריידל. עם זאת, מה שסנדלר לא יודע הוא שניקולסון מתמרן אותו בעדינות מסיבות אחרות לגמרי. הסצנה על הגשר כשניקולסון עוצר את מכוניתו של סנדלר ומאלץ אותו לשיר את השיר מתוך “West Side Story” (“I feel pretty, oh, so pretty!”) הפכה לרצף אנתולוגי. תאמינו או לא, התחלתי לשיר את זה בעצמי פעם כשעברתי התקף חרדה וזה עבד.

הסוף הוא אחד עם הרבה חיוכים עד האוזניים.
הדמויות: אדם סנדלר – שמפתיע אותנו במגוון התפקידים הרחב שיש לו, ויש לו וימלא. הוא אחד השחקנים הצעירים שלימים יהיו שחקנים גדולים.
ג’ק ניקולסון הוא ג’ק ניקולסון! אין מילים לתאר את היכולות של שחקן זה…
שווה לראות, לפחות כי אני נותן 5 כוכבים לסרט זה.

Exit mobile version