סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שרינקינג (2023) Shrinking

שרינקינג היא סדרה קומית חדשה שמשודרת באפל טי וי. ג’ימי הוא תרפיסט שנאבק להתמודד עם אובדן אשתו בעודו. בעבודה שלו תרפיסט הוא מחליט לנסות גישה חדשה עם כל מי שעומד בדרכו ואפילו עם המטופלים שלו: כנות לא מסוננת ואכזרית. האם אדם יכול לעזור לעצמו בכך שהוא עוזר לאחרים? האם זה יחזיר אותו אל האור?

שרינקינג  לצפייה ישירה, הסדרה לא נמצאת ביוטיוב.

 

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של עדן לסדרה שרינקינג

בין עשרות הסדרות שיצאו מתחילת השנה, נראה שפספסנו את אחת הממכרות ביותר, שרינקינג. נוצרה, בין היתר, על ידי ברט גולדשטיין (טד לאסו), הסדרה מייצגת הופעה נדירה של הריסון פורד על המסך הקטן (נראה אותו שוב במאי באינדיאנה ג’ונס וחיוג הגורל) ואת החזרה לקומדיה של שחקן ג’ייסון סיגל ותסריטאי ידוע בסוויטה של ​​קומדיות חסרות כבוד, אבל גם בתפקיד הראשי בסרט הפופולרי ביותר How I Met Your Mother. הנה מה שאהבנו ב-Shrinking ולמה אנחנו ממליצים עליו בלב שלם.
על פני עשרה פרקים בני 30 דקות, סגל הוא ג’ימי, פסיכותרפיסט שחייו בתנופה מאז היום שבו מתה אשתו במפתיע לפני שנה. ג’ימי מטביע את המרירות שלו באלכוהול ובפעילויות הרסניות שונות, אבל הבעיות האמיתיות שלו (והדרך לריפוי) מתחילות כשהאבל מתחיל להשפיע על הקריירה שלו: ג’ימי מתחיל להיות ישר עם לקוחותיו, להלם שלהם ובעיקר לייאוש שלו. עמיתו ולמנטור שלו, פיל (פורד). יש לו גם בעיות משלו, כי הפרקינסון ממנו הוא סובל נמצא בשלבים הראשונים שלו, אבל זה יכול להחמיר בכל רגע. קשה לדמיין שסדרה שעוסקת בנושאים כל כך קשים יכולה להיות מצחיקה, מרגשת ואפילו משחררת, אבל כאן Shrinking מצליחה בצורה מבריקה בכל הפרקים הללו.

אנחנו כבר יודעים שהדאגה של הרומנים לפסיכותרפיה עדיין לא הגיעה לזו של מערביים, ואולי שרינקינג לא עושה הרבה כדי לקדם את העיסוק הזה שיכול להציל חיים ללא עוררין לאנשים עם בעיות, לעזור להם להתגבר על החסימות שלהם ולפתור מערכות יחסים סותרות. כלל חשוב בפסיכותרפיה אומר שאסור לפסיכותרפיסט לעולם לומר ללקוח מה לעשות, אלא רק להנחות אותו לקבל את ההחלטה המתאימה לו במצב הנתון. ובכן, גיבורי שרינקינג כלל לא מכבדים את החובה הזו של הגילדה (הם אפילו מציעים שלפעמים זה מהווה מכשול לעזרה ללקוח), אך יחד עם זאת הם מציעים פתרון: פסיכותרפיסט או לא, מבקשים עזרה ו עזרה בתורה (מכיוון שכל אחד, לא משנה כמה הוא גרוע, יכול לעזור לאחרים) יכולה להיות דרך לריפוי.
כמובן, אנחנו לא מציעים שסדרה יכולה לפתור את הבעיות האישיות שלך, זו תהיה הגזמה (במיוחד שבמצב הנוכחי התסריט פותר את כולן). מה ששרינקינג עושה ועדיין טוב בו הוא לרמוז ששום דבר אינו חסר סיכוי ושלכל מבוי סתום יש פתרון. ואם הראשון לא עובד, יש לחפש את השני או השלישי, וכן הלאה. מה שהסדרה עושה זה לתת תקווה שאם היום אתה מרגיש רע, למאמץ המודע להתקדם ולעזרת הקרובים אליך יש את כל ההזדמנות להפוך את המחר ליותר מסביר פנים מהיום…

בנוסף לג’ימי ופיל, תוספת נהדרת לסדרה היא גבי (ג’סיקה וויליאמס), הקולגה השחורה של השניים, שמצב רוחה הטוב והאובססיה לשתות לפחות ארבעה ליטר מים אי אפשר להרוס אפילו בגירושים קשים ביום. . תפקיד חשוב בסיפור משחקת על ידי אליס (לוקיטה מקסוול), בתו המתבגרת של ג’ימי, ושכנתה ליז (כריסטה מילר), שלוקחת אותה תחת חסותה המגוננת כאשר אביה אינו יכול עוד להתמודד עם חובות משפחתיות.
כן, כיווץ הוא פאזל שבו החלקים מסתנכרנים בצורה מושלמת כדי שהדמויות יצעדו בכיוון היחיד האפשרי, זה של ריפוי, ואין סיכוי שאנחנו, הצופים, נמצא סביבנו את מי שמסור באותה מידה להביא אותנו לצאת מהמבוי הסתום. גם אם אף אחד לא יכול לחקות את מסלול הטיול של ג’ימי והדמויות האחרות, בהחלט ניתן למצוא שיעורים כיצד לפתור מצב משבר בסדרה זו, איתה אנו מצפים שרבים מהקוראים שלנו יזכו לסשן בינג’י מכל יופי.

Exit mobile version