סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קרימינל (2016) Criminal

סרט פעולה מבוים על ידי אריאל ורומן, במאי ותסריטאי קולנוע ישראלי ועם גל גדות. במאמץ אחרון לעצור מזימה קטלנית, זיכרונותיו, סודותיו וכישרונותיו של סוכן CIA פעיל מושתלים לאסיר תמותה במוות בתקווה שהוא ישלים את משימתו של הסוכן הפעיל. בסרט משחקים כוכבים גדולים של הוליווד, ביניהם קווין קוסטנר, גארי אולדמן, טומי לי ג’ונס.

מבצע הניסוי הוא הצלחה, והביטחון הלאומי נופל לידי הרוצח יריחו המוטרד כעת מזיכרונותיו ורגשותיו של ביל. סיפורו של מתנקש חסר מצפון, שנאלץ להקשיב על ידי מצפון מושתל.

קרימינל סרט מלא לצפייה ישירה עם תרגום לעברית.

סרט פרמיום לחברי האתר בלבד

לצפייה בסרט זה, הזן את הסיסמה למטה!
אם אין לך סיסמה וברצונך לצפות בסרט זה ובסרטים פרמיום נוספים יש להירשם לאתר.

Restricted Content
To view this protected content, enter the password below:

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של פיליפ לסרט קרימינל

ראיתי את הסרט בזמנו בקולנוע ושמחתי לצפות בו מחדש כאן באתר זה. אהבתי את השחקנים ברמה גבוהה: קווין קוסטנר, גארי אולדמן, טומי לי ג’ונס וגם גדות במיוחד. סוכן CIA, זוכה באמונו של האקר גאון (מייקל פיט) ובכך מבטל איום גרעיני. אך כאשר הסוכן נהרג, הסוכנות נואשת לגלות היכן ההאקר מתחבא, ולכן היא מעבירה את זיכרונותיו של הסוכן אל מוחו של הנמען היחיד התואם: הרוצח המורשע ג’ריקו סטיוארט (קוסטנר), פסיכופת שישב בכלא למשך עשרות שנים. חוסר רגש ואינו מסוגל להזדהות, יריחו ימצא את עצמו במהרה פולש לזיכרונותיו של הסוכן.

בטוח שלסרט קרימינל יש מספיק שרירים כדי ללכוד את הצופים שרוצים בילוי, מוצף בקולה ובקצב של כרסום פופקורן, במיוחד בסוף שבוע גשום. אולי זה בזכות שלושה שחקנים מצוינים מדור ה-60 ואת גל גדות על המסך. הדבר החשוב הוא שהירי, הדם והמרדף (אפילו צוללות וכמה ראשי נפץ גרעיניים) שמצליחים להסיח את תשומת לבך ולהחזיק אות הצופה במתח. קרימינל צולם בלונדון ויש לו את האווירה הזו ספציפית לסרטי פעולה אירופאים.
בשורה התחתונה סרט אקשן טוב ומוצלח, עם שחקנים חשובים בקאסט ושהייתה הופעה שתואמת את הכישרון שלהם. זה כאילו ראיתי את הנושא של הסרט הזה בסרט אחר, אבל זה לא משנה.
בסך הכל, שווה לראות ואני נותן 4 כוכבים מתוך 5 אפשריים.

Exit mobile version