סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

טרנזיט (2008) In Tranzit

טרנזיט הוא סרט שואה מצמרר שמתחש בתום מלחמת העולם השנייה בלנינגרד, רוסיה. בחורף הראשון לאחר מלחמת העולם השנייה, הובאה קבוצת אסירים גרמנים למחנה מעבר לנשים. המפגש בין שתי הקבוצות – השומרים לשעבר והנשים שסבלו כולן מרעב בשלוש שנות של המלחמה.

לכול הנשים היה מישהו נהרג על ידי הגרמנים והאסירים, שהגיעו ממחנה עבודה בסיביר – הופך לניסיון להתגבר על זוועות המלחמה. למרות העבר האכזרי נוצרים יחסים בין שתי הקבוצות, נולדות אידיליות וניסיונות לגלות מחדש את האנושות האבודה.מכוכבים בסרט ג’ון מלקוביץ’, ורה פארמיגה ותומאס קרצ’מן.

טרנזיט לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של ירון לסרט טרנזיט

טרנזיט הוא סיפורו של סרט זה משקף את חומרת הסובייטים כלפי שבויי המלחמה הגרמנים..סרט מצליח עם תפקידים משוחק היטב של ג’ון מלקוביץ’ ותומאס קרצ’מן המפורסמים.
אני חושב שכל העובדות מהגישה או מסוף המלחמות היו מפתיעות ביותר, דרמטיות, תמיד אמוציונליות ובאותה הצלחה כשהן תורגמו לסרטים. כך גם במקרה הזה, שמציג בפנינו עובדות אחרות מהצפויות, אבל אותה אכזריות אנושית מצד מפלגה שאינה הגרמנים הנאצים, כלומר הרוסים הקומוניסטים… כדאי לצפות הישג, הסיפור, ההפצה, אבל מעל הכל האווירה יוצאת הדופן שנוצרה. אני ממליץ עליו בהנאה, אבל גם בסבלנות.

מלחמה מתנגדת לאנשים, אבל האנושות פורצת דרך, אנשים לא יכולים לשנוא זה את זה ללא הגבלת זמן, בגלל זה מופיעים רגשות, סובלנות, מעבר לאכזריות. פרימורדיאלי הוא אפי, בימוי מצוין, אמין. מלקוביץ’ – קשוח, רומז, שטני, אדיר.
זה סרט טוב מאוד, סיפור אמיתי לאחר מלחמת העולם השנייה, שמספר את סיפורם של שבויי מלחמה גרמנים שהובאו למחנה רוסי. יש לו צוות שחקנים טוב וכל השחקנים שיחקו טוב מאוד. סיפור אמיתי ממלחמת העולם השנייה שלא ראיתי כמותו ומגיע לו 5 כוכבים.

 

Exit mobile version