סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

נקמה זרה (2017) The Foreigner

נקמה זרה הוא סרט אקשן עם פירס ברוסנן, ג’קי צ’אן בתפקידים הראשים. צ’אן הוא בעל מסעדה צנוע בצ’יינה טאון של לונדון. חייו השלווים מוטרדים בגלל רצח בתו ע”י טרוריסטים.  הוא רוצה למצוא את האחראים, אבל השלטונות לא מציעים לו עזרה. צ’אן היה בצעירותו לוחם האימתני וכדי למצוא את אחראים לרצח ביתו הוא לוקח את החוק לידיים והולך על עקבות קבוצת הטרור האחראית. הסרט אקשן נקמה זרה מבוסס על הרומן בעל אותו השם מאת סטיבן לדר.

נקמה זרה לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4.7]

הביקורת של עדן לסרט נקמה זרה

זהו סרט מתח ואקשן שובה לב מאוד מההתחלה ועד הרצף האחרון שלו, שיש בו בעוצמה גבוהה מאוד את כל המרכיבים הדרושים לסרטים מסוג זה: גדוש אקשן כבר מההתחלה, שמירה על עניין לאורך כל ההתפתחויות הגדולות שלו. האופן שבו אירועי האקשן מתפתחים דקה אחר דקה, מתח, רגעים מלאים בהפתעות בלתי צפויות וברור בהקשר הזה, סצנות מאוד מעניינות, מרגשות אבל גם גאוניות של קרבות יד ביד עשויות היטב עם השחקן בתור הראשי הגיבור ג’קי צ’אן, אבל גם קדמו לו במיוחד רגעים מעניינים וגאוניים לא פחות של הכנה קשובה במיוחד וקפדנית-אינטליגנטית של העימותים שיתרחשו.
מעבר לכל זה, הדבר הכי טוב לסרט זה שלרוב הסרטים האחרים מסוג זה אינו מודגש וכמובן, לא ניתנת חשיבות רבה לכמה הופעות משחק אמנותיות ובאיכות מעולה בולטת במיוחד, היא מיוצגת גם (התוספת הגדולה הזו) על ידי הפרשנות הפסיכיולוגית הטובה מאוד של השחקן ג’קי צ’אן, אבל גם של פירס ברוסנן, שגם מנקודת המבט של החוויות הפסיכולוגיות של הדמות שהוא “נותן חיים” בסרט, כנראה עושה את אחת מהופעות המשחק הטובות ביותר, אם לא הטובה ביותר, בקריירה שלו עד כה.

כנקודה היחידה הניתנת לביקורת, מצאתי, עם זאת, ברגעים מסוימים של הסרט, איזו עמימות בהצגה הבלתי ברורה מספיק של החוט ההגיוני של היחסים והקישורים בין הדמויות המרובות למדי המעורבות, אך גם במונחים של הרציף-הלוגי. חוט הפעולה.
זה סרט מוצלח בזכות הקצב הטוב שיש לו כי הוא משאיר אותך מרותק לכל אורכו. יש בו קצת מהכל בלי הגזמות והתרחיש ערוך היטב, במיוחד המונטאז’ים עם הפיצוצים מאוד מוצלחים ומציאותיים גם כן. כמו הקרבות .אני ממליץ עליו בביטחון, זה מותחן שובה לב שבהחלט שווה לראות.
ג’קי צ’אן בתפקיד דרמטי (מתאים לגילו) – לא צפוי אבל טוב!! פירס ברוסנן מצוין. הוא לא מזדקן לחינם, הוא ממציא את עצמו מחדש. דמותו מורכבת ומעניינת יותר מזו של ג’קי צ’אן, גם אם התוכניות והמניעים שלו נותרו קצת לא ברורים עד סוף הסרט.
סרט שאני ממליץ עליו ושווה לראות – 5 כוכבים אני לא נותן כל יום…

 

 

Exit mobile version