סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הנסיכה והצפרדע (2009) The Princess and the Frog

קסם של סרט לילדים מיוחד במינה על האגדה הידוע והמוכרת של הנסיכה והצפרדע. עיבוד מקסים כפי שרק אולפני דיסני יודיעם לעשות עם שירים, ציורים ומוסיקה מרשימים במיוחד וכל זה בחינם במסך שלך. הנסיכה והצפרדע הוא סרט מוזיקלי ומשפחתי שחוזר לאנימציות דו ממדיות מסורתיות, שכבר עורר מחלוקת ערה על העובדה שהגיבורה הראשית היא הנסיכה השחורה הראשונה בהיסטוריה העשירה של הסרטים המצוירים של וולט דיסני.

הסיפור מתמקד בחייה של טיאנה, צעירה שחלומה הוא לפתוח מסעדה, החלום הזה הוא הראשוני של אביה והנסיכה היפה ממוצא אפרו אמריקני, בת 19, שגרה עם אמה יודורה בקרטייה המפוארת, צרפתי מניו אורלינס, בתקופת ג’אז כביכול. הכל מסתבך בגלל התערבותו הלא רצויה של ד”ר פאסילייה, קוסם וודו ומגדת עתידות, שממלא את תפקיד הדמות השלילית של האגדה, כמו גם אמו אודי – כוהנת וודו בת 200 שנה.
דמות חשובה נוספת היא חברתה של טיאני  שרוצה בכל לבה להתחתן עם נסיך ויודעת שהדבר יתאפשר מכיוון שאביה איש עסקים חשוב. את נקודת הצבעים מייצג לואי, תנין נחמד שמנגן מוזיקת ​​ג’אז בחצוצרה. בהתבסס על סיפורו הקלאסי של הנסיך שהפך לצפרדע על ידי קוסם מרושע, שהופך לאנושי שוב לאחר שהתנשק על ידי נבחר ליבו, סרט זה הוא אחד מסיפורי האהבה היפים בכל הזמנים.

הנסיכה והצפרדע לצפייה ישירה הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version