סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אצלך או אצלי (2023) Your Place or Mine

נטפליקס מציגה קומדיה הרומנטית חדשה – “אצלך או אצלי” עם שני כוכבים שיש להם הרבה דבק לציבור: ריס ווית’רספון ואשטון קוצ’ר. הסיפור מתחיל בידידות ארוכה, חמה ואמיתית, כפי שכל אחד היה רוצה. דבי (ריס ווית’רספון) ופיטר (אשטון קוצ’ר) חברים כבר שנים, הם לא מסתירים דבר אחד מהשני (לפחות עד נקודה אחת בסיפור) והם עוזרים אחד לשני בזמנים קשים.

עם זאת, הם שונים כמו יום ולילה. היא אם חד הורית טיפוסית, חרדה ומסורה לחלוטין לבנה הקטן, ג’ק (וסלי קימל), איתו היא מתגוררת בלוס אנג’לס בבית השוכן במדרון, מעוצב באהדה ומוקף בגן מקסים לחלוטין. פיטר נונשלנטי, חופשי, הפכפך וגר בניו יורק, בדירת חלומות עם עיטור מינימליסטי, בדיוק מהסוג שרווקים מיליונרים בסרטים יכולים להרשות לעצמם.

אצלך או אצלי לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

הביקורת של הילה לסרט אצלך או אצלי

אני חושבת שמדובר על סרט נחמד ששווה לצפות בו. אצלך או אצלי  הוא סיפור אהבה שונה מסרטים רומנטיים אחרים שראיתי. מכיוון שדבי צריכה לעבור קורס רענון בניו יורק ואין לה עם מי להשאיר את ג’ק, בסופו של דבר שני החברים מחליפים בתים למשך שבוע, במהלכו ג’ק יישאר בטיפולו של פיטר. במהלך הזמן שבו שני ה”בנים” נמצאים לבדם, מתרחשים כמה אירועים חשובים, כתוצאה מהם גם דבי וגם פיטר וג’ק מבינים למה הם באמת צריכים בחיים.
להופעת הבכורה של אלין ברוש ​​מק’קנה (שידועה עד כה כתסריטאית של כמה סרטים מצליחים מאוד כמו “השטן לובשת פראדה”, “27 שמלות” או “קרואלה”) יש את כל הכוונות הנכונות, אבל לעתים קרובות נראה שבנויה המילימטר לעקוב אחר האלגוריתם של הקומדיה הרומנטית המושלמת.

למרות שלשני השחקנים הראשיים יש מספיק כריזמה כדי לשאת על כתפיהם כמה סרטים בבת אחת, והפנים של שני הבתים מעוצבים במגע מלומד (בשתי שורות יש אפילו רמיזה אירונית ל”סידור קלפים לפי צבע”, כמו בסדרה המפורסמת “The Home Edit”, גם בהפקת ריס ווית’רספון ועמיתיה מ-Hello Sunshine, כמו גם הקומדיה הנוכחית), התוצאה היא לרוב מלאכותית.
בהתחלה, לפחות, השורות נשמעות קצת לא משכנעות, והסיפור כמעט ולא מתקדם, כי הקצב לא ממש שם. אפילו סטיב זאן המוכשר לא יכול לחלץ את דמותו, הגנן זן (!), ממחוך התכונות הלא
הדברים מסתובבים כמעט לגמרי, למרבה המזל, כשג’ק הקטן נכנס למקום. ווסלי קימל הוא מסוג ילדי הסרטים הטבעיים שיכול ולא מחווה יתר על המידה, להיות חביב בלי להיות שתלטן ולחייך בלי להיראות כאילו הוא נותן שיעורי משחק.

ברגע שהיא מתחילה ליצור אינטראקציה עם אשטון קוצ’ר (שכמובן יודע להסתדר עם ילדים, במיוחד שהוא גם אב לשני ילדים עם אשתו, מילה קוניס), כל הטון של הסרט משתנה, והיחסים בין השניים הם תענוג לצפות.
אשטון קוצ’ר חוזר לבחור הנוח וההומוריסטי שעשה פלאים בסרט שני גברים וחצי, ווסלי קימל הופך את ג’ק לנוכחות חביבה וחסרת עכבות שממיסה לנו את הלב.
חוץ מזה, ווסלי קימל הוא בכלל לא טירון. עם שני הורים תסריטאים, במאי ומפיקים – ג’ונתן קימל וקרלי הירש קימל – ודוד מפורסם עוד יותר, ג’ימי קימל, מנחה תוכנית האירוח “ג’ימי קימל לייב” של ABC ומנחה שלוש פעמים בפרס האוסקר (בפעם השלישית השנה , ב-12 במרץ), הייתה לילד הזדמנות לשחק בסרטים (“המכבסה”, עם מריל סטריפ, גארי אולדמן ואנטוניו בנדרס) וסדרות (“הגיוס”, “סניקרס”, “הספר של בובה פט” ).

לפניהם, ווסלי קימל כבר השתתף במספר קמפיינים פרסומיים, כולל אלה של דיסני, בנק אוף אמריקה, פדיגרין או ב.מ.וו, כך שיש לפנינו כישרון שכבר תורגל, שבזמנו הפנוי מתלהב מבייסבול, הוקי קרח (בדיוק כמו הדמות שלו בסרט), הופעות מוזיקליות, משחקי לגו וטיולים.
אני נותנת לסרט אצלך או אצלי כי אני אוהבת את סרטים רומנטיים

Exit mobile version