סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

להתאהב מחדש (2009) The Rebound

להתאהב מחדש היא קומדיה רומנטית על סיפור אהבה שנולד בין שני אנשים שונים לחלוטין, בתנאים הכי לא צפויים. כאשר סנדי (קתרין זיטה ג’ונס) מגלה שבעלה לא נאמן לה, היא מחליטה לקחת את ילדיה ולעזוב אותו. כאם חד הורית לשניים, בת 40, היא מתריסה מכל הסיכויים ויוצאת לניו יורק כדי להתחיל חיים חדשים ולהגשים את החלום השאפתני שלה: להיות כתבת ספורט.

כאשר סנדי מגיעה לעבודת חלומותיה, היא מתחילה להבין כמה קשה יהיה המעבר למעמד אשת קריירה ונאלצת להיעזר בשירותיה של המטפלת, ארם (ג’סטין ברתה), גבר בן 25. ארם חי חיים בוהמיינים ולמרות התעקשות הוריו, מסרב לקבל את העבודות המבטיחות המוצעות לו, ומעדיף לחפש את האושר במקום כסף. מערכת היחסים בין השניים נעשית יותר ויותר אינטנסיבית ככל שהצעיר מתחיל להיקשר לילדים ולמרות השנים שמפרידות ביניהם, סנדי וארם מתחילים להבין עד כמה הם מתאימים זה לזה.

להתאהב מחדש לצפייה ישירה, הסרט המלא עם  תרגום לעברית מובנה.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט להתאהב מחדש

הסרט להתאהב מחדש היה הפתעה נעימה, גם אם הוא לא מצחיק מאוד. מערכות יחסים עם הפרשי גיל גדולים, כשהאישה הכי בוגרת…. פעם נושא טאבו, אבל המציאות שנוכחת יותר ויותר בחיי כוכבים, ולא רק.
אהבתי איך התייחסו לנושא. למען האמת, זוגות כמו דמי ואשטון אף פעם לא עניינו אותי, למרות שהם היו בעמודים הראשונים של יותר ויותר עיתונים חשובים… אבל, תמיד שאלתי את עצמי: “איך זה? הם מסתדרים טוב” למה הוא לבחור אישה מבוגרת? האם הוא לא רוצה מישהי צעירה יותר? או שהיא לא מרגישה מורכבת מגיל סביב המאהב שלה?”.

אלו שאלות נורמליות ותמימות לחלוטין ששואלים מתוך סקרנות (כשלא עברת חוויות כאלה) ולא מתוך רצון לחדור לפרטיות של מישהו.
אני בטוח שגם לך היו שאלות.
הסרט גרם לי לראות את מערכת היחסים החדשה הזו בנוף שלי אחרת. כשהם נפרדו הייתי ממש עצוב, וזה בגלל שאהבתי את הקשר שלהם, הם ממש התאימו אחד לשני. אז…למה לתת לשנים להתערב? למה להציב מחסומים בעצמך?
הסרט עשוי להפתיע אתכם עם סיום שלא נותן כבוד למתכונים המפורסמים הרגילים. רעיון עם יותר מדי דרמה מקלקל אותו קצת, כמו גם כמה רגעים קומיים מדי. אבל בסך הכל להתאהב מחדש עובד גם בערב שישי בזוג וגם למי שרוצה להתגבר פרידה.

סוף צפוי…לא ממש, זו הבעיה עם סרטים כאלה. ובכל זאת, אם אני חושבת על זה, אני שמחה שזה קרה כך. אם זה היה בהשראת המציאות, הסוף היה: כולם מצאו מישהו אחר! רציונלי ומציאותי לחלוטין יש שיגידו.
אבל לפחות קיבלתי עוד גרם אחד של רומנטיקה. בואו להיות חולמים וליהנות מסרט מרגיע שמלמד אותנו: כל מה שחשוב בחיים זה האנשים שלידכם!

3 כוכבים פלוס לסרט נחמד אבל לא יותר מזה.

 

 

 

Exit mobile version