סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטים מומלצים שלא ניתן לשכוח אותם

אין ספק שכל אחד מאיתנו זוכר מספר סרטים שהיו עבורו סרטים מומלצים ולא ניתן לשכוח אותם. נכון שהכל לפי הטעם של כל אחד, זוכרים סרטים מסוימים שאולי עבור אחרים לא מדובר בסרטים מאוד טובים. בכל זאת עבר מבקרי קולנוע, שהם הגורם המקצועי ביותר שמחליט על איכות הסרטים או עבור פסטיבלים של סרטים שמתקיימים מסביב לעולם, יש סרטים פורצי דרך שבמשך השנים הובילו את עולם הקולנוע העולמי לכיוונים מסוימים.

סרטים ישנים מפורסמים

בהתחלת הקולנוע, הסרטים הגדולים נעשו על ידי צ’רלי צ’פלין. ששיחק בהם את תפקיד הנווד המסכן והערמומי. בדרך כלל, סרטים מומלצים בקולנוע והזכורים ביותר בתולדות הקולנוע, הם סרטים היסטוריים מרובי משתתפים בדרך כלל. המפורסם ביניהם הוא “חלף עם הרוח”. הסרט עוסק במלחמת האזרחים בארצות הברית. סרט באורך ארבע שעות שצולם בשחור לבן ומאחר שהמשיך להיות מבוקש גם כעבור שלושים שנים הוא עבר שיפוץ והוסיפו צבע לפילים.

סרט נוסף שזכור לרבים בני ארבעים פלוס הוא “דוקטור ג’יוואגו” סרט על פי רומן רוסי שהתפרסם ב- 1957 ומספר על רופא הנקרע באהבתו לשתי נשים, על רקע מלחמת אוקטובר והמהפכה הקומוניסטית.
סרטים שהשאירו רושם רב ונחשבים לסרטים גדולים היו סרטים מצוירים באורך מלא מבית היוצר של וולט דיסני. מהסרטים הללו זכור הסרט “במבי” “שלגייה” וגם “פנטסיה”.

סרטים של סוף המאה ה-20 שרוצים לצפות בהם גם היום

הסרטים המומלצים של סוף המאה העשרים עסקו בעיקר במדע בדיוני בינהם אפשר למנות את “הנוסע השמיני” “מפגשים מהסוג השלישי”, “איטי”, “פארק היורה” ועוד.
אחד הסרטים המומלצים שנעשה בשנת 1997 לא היה בדיוני כלל. אלא סרט מציאותי מאוד. הסרט “טיטניק” מספר על אוניית הנוסעים הגדולה והמפוארת שיצאה להפלגת הבכורה שלה ב- 1912 וטבעה לאחר שהתנגשה בקרחון כאשר על סיפונה מאות נוסעים.

רוב הנוסעים טבעו ורק מתי מעט ניצלו. הסרט מתחיל בחיפושים למציאת שרידיה שנעשו ב- 1996 ורואים את השרידים שלה שנתגלו אז לראשונה. הסרט היה בעל תקציב ענק של 200 מליון דולר וזכה להצלחה מסחרר גם בביקורת וגם ברווחים.
כדי לדעת מה הם הסרטים הגדולים של תחילת המאה העשרים ואחת צריכות לעבור עוד מספר שנים ואז נדע איזה מהסרטים שהופקו בעשור זה ישאירו רושם גדול וימשיכו להיות מבוקשים.

מאת: יפית צ.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version