סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ונסדיי (2022) Wednesday

ונסדיי היא סדרה חדשה בנטפליקס, סדרה עם תעלומות, בלשים ועירוי בריא של העל-טבעי, העוקבת אחר שנותיו של אדאמס ביום רביעי כסטודנטית. ונסדיי מנסה להשתמש ביכולת העל-טבעית המתהווה שלה כדי לסכל סדרה של פשעים מפלצתיים שהטילו אימה על העיירה הסמוכה ולפתור את התעלומה העל-טבעית שכללה את הוריה לפני 25 שנה. הכל תוך כדי ניווט מערכות היחסים החדשות והמאוד סבכות שלה במכללה.

ונסדיי לצפייה ישירה, ביוטיוב לא ניתן למצוא פרקים מלאים

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 4 Average: 5]

הביקורת של עדן לסדרה ונסדיי

בסך הכל אני יכול להגיד שציפיתי למשהו הרבה יותר גרוע ומאוד מעצבן אבל זה ממש לא היה, זה לא עצבן אותי בכלל, הצלחתי לצפות בכל הפרקים של ונסדיי ואפילו אהבתי את הסדרה.
ונסדיי היא סדרת נוער טיפוסית שמסקרנת מאוד. כרגע היא כנראה הסדרה הכי פופולרית, אבל ברור שהיא לא ראויה לתהילה הזו. כמו כל סדרת נוער אחרת, היא מלאה בקלישאות וחוסר מציאות. אפילו ההיגיון בסדרה מבולגן, משפחת אדמס כל הזמן טוענת שהם אוהבים כל מה שקשור לאימה, שהם אוהבים את המתים והמקאברים, אבל הם גם מבולבלים כשבן משפחה מואשם בפשע, ובכן לא האם אתה אוהב פשע ופושעים?

הסדרה גם מנסה להיות “מודרנית” פעמים רבות על ידי אזכור של אפליקציות ידועות כמו אינסטגרם או TikTok. וזו אחת הסיבות לכך שהוא כל כך פופולרי בקרב בני נוער ואנשים ילדותיים שלא ראו הרבה סרטים.
הרבה מהבדיחות בסרט גרועות מאוד, שום דבר לא מפתיע כאן. המשחק הגון, אף אחד לא הרתיע אותי, ג’נה ממש התאימה לתפקיד אבל לא חשבתי שהיא שיחקה וואו.
בצד התסריט זה היה הגון, הרבה קלישאות כמו שאמרתי אבל הן לא ממש הפריעו לי כל כך. הסדרה הייתה קצת סדרה בלשית, כשהחוט הסיפורי המרכזי היה ביום רביעי בניסיון למצוא את המבצע של כמה פשעים.

טים ברטון הוא במאי יוצא דופן, אין ספק בכך. אני אוהב את רוב הסרטים שלו, אבל ונסדיי הוא ממש לא ברמה. הסדרה הזו משקפת היטב את הרמה של בני הנוער של היום שמשעשעים את עצמם בכל מצב, לא משנה כמה זה מטופש. כשאין רפרנסים איכותיים, כל סדרה נראה לנו כמו יצירת מופת.
השחקנים משחקים טוב אבל התסריט דק ולא משתווה לסדרות אחרות שראיתי. עם זאת, זה בסדר, מה משבר האיכות בשוק התקשורת עכשיו…
הסדרה נשארת בסדר כמו שאמרתי, שווה צפייה אם אתה רוצה, במיוחד כי היא מאוד פופולרית עכשיו, אבל גם אם אתה לא צופה בה, אתה לא מפספס כלום.

מאחורי הקלעים של הסרט של הסדרה

 

Exit mobile version