סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הנבואה השמימית (2006) The Celestine Prophecy

הנבואה השמימית מציג כמה כתבי יד עתיקים מפרו, כתבי יד שמתנבאים על זמננו, על השינויים הרוחניים שקרו ויתרחשו עם הזמן. הסרט הוא איבוד של הספר בעל אותו השם, שנכתב על ידי ג’יימס רדפילד. הספר הרבה יותר עמוק מכל סרט שיכול להיות אי פעם. אגב, בספר שלבי המסע הרוחני שדרכו עוברת הדמות הראשית בנויים הרבה יותר טוב, מסע ייזום ליקום אחר, כזה שהבטיחו חכמי המאיה בלוחות השנה שלהם וצעד שלדעתם רוב האנשים ייקח בסביבות שנת 2012.

בחיפוש אחר החזון התשיעי, ג’ון וודסון לומד על המסה הקריטית של אנשים שתופסים במודע את צירופי המקרים שעוזרים לנו להגשים את ייעודנו, על האנרגיה האלוהית השוכנת בכל אחד מהם. מדובר על המאבק על האנרגיה הזו, על דרכים רוחניות אחרות להשגת אנרגיה ועל סגפנות.
אפשר לראות בסרט את הנופים הייחודיים, מלאי החיים והאנרגיה והסאונד המיוחד, מרגיע ומסתורי לפעמים או מתוח ושובה בפעמים אחרות, יקסימו את הצופה.

הנבואה השמימית לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט הנבואה השמימית

הספר תמיד ינצח את הסרט מכיוון שהוא מבוסס עליו. זה יהיה נהדר אם זה לא היה ככה… אז אני לא רואה את הטעם בתגובות כמו “לעומת הספר…”.
אבל לאותם יודעי דבר באמנות הצילום, שהצליחו להתגבר על מעמד של מבקר קולנוע ושיש בכוחם ליצור קשרים מסוימים, הם יבינו את מהות הסרט גם מההקרנה הזו שלא. להגיע לציון 10, נניח. זה אפילו לא חייב, בהיותו רק סרט, אבל לדעתי, הנושא בא לידי ביטוי מספיק טוב כדי להיות מובן.
אם כולנו נצליח להבין את הסרט הזה ולהוציא אותו לפועל, לפחות 30-40% מאיתנו מלכתחילה, העולם יכול להשתנות לחלוטין. יתרה מכך, ככל שנצליח במספר גדול יותר, כך כדור הארץ יכול להפוך לגן עדן.

חבל שמעטים מאוד לא מבינים את העובדה שאהבה בלתי מותנית, זו שמגיעה ממעמקי הנשמה, יכולה להציל את העולם.
והחלק הכי טוב הוא שזה לא עולה לנו כלום לתת את האהבה הזו והיא זמינה לכולם.
יש לנו את זה בנפשנו, אבל ברוב המקרים, אנחנו מעדיפים לשמור את זה “קבור” ולהיאבק במקום לשחרר אותו ולתת אותו, בהתחשב בכך שהיקום עשה את זה כך שכל מה שאנחנו נותנים, אוהבים או שונאים, טוב או רע , אמת או שקר וכו’, לקבל מעשרות בחזרה.
רק כשנבין את הדבר הקטן הזה נתחיל להרגיש טוב.
לפי דעתי סרט של מקסימום כוכבים.

 

Exit mobile version