סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

בית האימים: שערי הגיהנום (2012) House of Horrors: Gates of Hell

בתים רדופים רוחות הם אטרקציות פופולריות להמון סרטים וחייבים לעבור לכל חובב אימה. בית האימים: שערי הגיהנום עוקב אחר הצוות שמאחורי בית האימים כשהם מתכוננים לערב הפתיחה. הנושא של השנה הוא שערי הגיהנום ופועלים כדי שכל תערוכה תתאים לנושא זה. מה שהם לא יודעים זה שהנושא של השנה מביא למירוץ. רוע קדום התעורר והורג שם את כולם בזה אחר זה יחד עם כל האורחים שנכנסים.

בית האימים: שערי הגיהנום הסרט המלא לצפייה ישירה.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3.5]

הביקורת של דודי לסרט בית האימים: שערי הגיהנום

לפני כמה חודשים צפיתי בטריילר לסרט האימה בית האימים: שערי הגיהנום ורציתי לראות אותו כי הוא היה נראה מהנה. כשראיתי לראשונה את הטריילר של הסרט, אני חייב להודות שהייתי המום ממנו. הטריילר גרם לסרט להיראות כמו סרט אימה עם אפקטים חזותיים מטורפים ואקשן ללא הפסקה. לצערי, כשראיתי  את הסרט המלא הבנתי מהר מאוד שזה לא המקרה. הסרט הצליח לספק את האפקטים החזותיים אבל הם לא שימשו כמו שהטריילר מוביל אותך להאמין.
המשחק בסרט הזה הוא אינדי טוב. לצוות השחקנים כולו יש הרבה לב ורוח אבל היה חסר את הניסיון הדרוש כדי להפוך את התפקידים שלהם לאמינים באמת.

הסיפור של הסרט הוא סיפור שראינו בעבר, אך מעולם לא בסביבה מסוג זה. זה היה די כיף ובאמת היו כמה טוויסטים שהצופה לא ראה באים. הסרט מסוגל לאזן בין מתח, הומור לשון בלחי וסיפור אימה הגון. עם כל מה שנאמר, הסיפור הוא עדיין אחד שראינו כמה פעמים בעבר ורובם, למעט הטוויסטים, ירגישו מוכר בקרב חובבי אימה אמיתיים. לבסוף, בסרט יש כמה סצנות הרג והן באמת מאכזבות. ההרוגים כולם זהים ומורכבים מחבר השחקנים שעומד שם ומנופף בזרועותיו בזמן שלהבות שנוצרו על ידי מחשב עוטפות אותם. לאחר מכן הם נמוגים לתוך שלד ונופלים על הקרקע. זה משהו שכולנו ראינו בעבר וזו הייתה אכזבה גדולה מאוד.
בסך הכל, הוא סרט פגום שיש בו כמה רגעים מהנים. הסרט הזה, אני מניח, נועד להיות יצירה נלווית לאטרקציה אמיתית של בית רדוף רוחות. זכור זאת בעת בדיקה זו.
אני יכול להעניק רק 2 כוכבים מתוך 5.

 

 

Exit mobile version