סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

דאבל טים (1997) Double Team

בסרט דאבל טים ז’אן קלוד ואן דאם, מיקי רורק וכוכב ה-NBA האקסצנטרי דניס רודמן, בהופעת הבכורה שלו בסרט, מופיעים בגבהים מעוררי תבערה, במותחן על לכידתו של מחבל אכזרי. סטברוס, בשמו, בגילומו של מיקי רורק, חוטף את סוכן ה-CIA, ג’ק קווין (ואן דאם) לאחר שתוכניתו ללכוד את המחבל נכשלה.

כדי לגרום עוד יותר נזק לקווין, סטברוס המטורלל חוטף את אשתו ובתם שזה עתה נולדה. למרות שהוא כלוא בכלא מוקף מוקשים וחיות בר, קווין בורח ומסדר את שחרור משפחתו. הוא לא יעשה את זה לבד, אלא יחד עם יאז (דניס רודמן), מומחה לחומרי נפץ וכלי נשק לא קונבנציונליים עם נטייה על-נורמלית לשנות חלקים בגופו. הקרב האחרון בין השניים לבין סטברוס המטורף וחניכיו יהיה לחיים ולמוות, אבל קווין ויאז יצטרכו להיות תמיד בכוננות כדי לא לסכן את חייהם של שני השבויים.

דאבל טים  לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של דודי לסרט דאבל טים

לפי דעתי דאבל טים זה סרט חלש מאוד עם תסריט שלם מבחוץ, עם יותר קטעי פעולה מאולתרים, עם ביצועים מאוד מאוד גרועים (לגמרי!) ועם בימוי גרוע. המרדף של סוכן CIA אחר מחבל הופך לנקמה אישית לאחר שילדו של המחבל נהרג בלונה פארק. כל כך מובן מהסרט כי מה שאחריו הוא ערבוביה של קטעים שהועתקו מסרטים אחרים וללא שום היגיון.
המחבל מופיע ונעלם בכל כך הרבה מקומות שאתה תוהה אם הוא איכשהו מבצע טלפורטציה, הדמות האקסצנטרית שמגלם הכדורסלן דניס רודמן גם היא נוכחת בכל מקום ומתגאה בכך שהיא מחליפה תדיר את צבע שיערו בכל גווני הקשת בענן (שם הוא רצף בו הוא מטפס לתוך מטוס עם שיער בצבע אחד ויורד מהמטוס לאחר כשעתיים של טיסה עם צבע אחר!),

בעוד שהאקשן נשלט על ידי אלתור, חוסר דמיון וצירופי מקרים מעצבנים. השורות המצחיקות הבודדות אינן משיגות את מטרתן, בהיותן משעממות לאחר שהן נאמרות על ידי ואן דאם ורודמן. עם זאת, ישנם פיצוצים וירי כבדים, מהם, בדרך כלל, “הטובים” נמלטים ללא פגע.
אני חושב שהייתי סלחן עם 2 כוכבים מתוך 5 כי היו כמה רגעים טובים, אבל חוץ מזה הסרט היה מאוד מאוד חלש.

 

 

Exit mobile version