סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

מאורת הגנבים (2018) Den of Thieves

בסרט מאורת הגנבים, ג’רארד באטלר מגלם ראש צוות המובחר של קציני אכיפת החוק שפותרים את שוד הבנקים ה”מושלמים” ביותר. הדמות שלו היא של שוטר שלא יוותר ולא יחסוך שום מאמץ כדי ללכוד את שודדי הבנקים בלוס אנג’לס. גם אם לא ימלא אחר החוק עד תום, הוא יעמיד את הפושעים לדין.

הסרט מראה כיצד הבנק המרכזי של ארה”ב דואג לדולרים האמריקאיים וכיצד חלק מנסים לגנוב אותם. הם לא יצליחו. בארצות הברית החוק הוא החזק בסופו של דבר… למרות שללא התהילה, השחקנים בתפקידים המשניים טובים מאוד (כולל 50 סנט). צליל מאוד ריאליסטי.

מאורת הגנבים לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 6 Average: 2.5]

הביקורת של חן קסלסי לסרט מאורת הגנבים

מאורת הגנבים מתכון קלאסי שהוחזר למסך הגדול ואינו שונה בהרבה מסרט אקשן משטרתי של שנות ה-50 או ה-60: גיבורים חיוביים שלפעמים נוקטים בשיטות לא שגרתיות, גנגסטרים מסוכנים אך בעלי מעמד מוסרי מסוים… נוסחה ” הטוב ינצח את הרע” יודע פרשנות מחודשת והסטירה לציפיות שלנו מגיעה מהחוליה החלשה של הקבוצה.
רחוק מללכוד ניואנסים פסיכולוגיים או אישים מורכבים במדי שוטר אמריקאי, הסרט יכול היה להיות בקליבר של יום האימונים, אבל הוא מציע גיבורים סכמטיים למדי.
דמותו של ג’רארד באטלר מזכירה לנו את הסטריאוטיפ של הדמויות של ג’ון ווין: השריף החסון, בצד הטוב אבל עם כמה פגמים, שמצטיין בסצנות אקשן אבל שעדיין אין לו הזדמנות להוכיח לא את האינטליגנציה שלו או את העדינות שלו.

מובן מאליו שהצוות שלו לא צריך לזרוח: סוכן לבן צעיר, סוכן שחור נוצרי מובהק, עוד אחד מבוגר – אף אחד לא מצליח להיות ממש חשוב בכלכלת הסרט: הוא עוסק במאבק בין הגיבור החיובי לבין הגיבור החיובי. אחד שלילי, והשאר הם דמויות משניות – וללא ספק חייבים להישאר כאלה.
לנבל (פאבלו שרייבר) יש יותר עומק: הוא לא מסוג הדמות שאתה כצופה רוצה לראות מת, והוא לבוש כמו ג’נטלמן. לפעמים הוא נראה יותר כמו מורה להיסטוריה או חוקר – אתה תוהה מה הוא מחפש בתפקיד מנהיג שודדי בנקים.
אבל הגיבור השלילי עם הכי הרבה פוטנציאל – דוני (אושיי ג’קסון ג’וניור), בריטי שחור, היה זוכה להיות הפתעה מס’ 1 של הסרט. בסרט “החשודים הרגילים”, הוא היה מקבל את התפקיד הראשי. כאן, למרות שנאלץ לזוז הצידה מול דמויות עם יותר מסת שריר, ברור שהוא מתעלה עליהן בכוח ערמומי ותכנוני.

אפשר לטעון שאחרי סרטי אקשן שמתמקדים יותר מדי בעומק אופי ושוכחים בקלות רבה מדי את התיאבון של הקהל למרדפים, יריות וסצנות אלימות, אחוות הגנבים היא חזרה מבורכת למהות הוליווד: מחזה. יתרון לצליל הריאליסטי של ירי.
הסרט נתפס בעיני המבקרים כגרסה מחודשת של Heat (1995): ואכן, הדמויות הן שוטר ועבריין הן בעידן השני, ואשר – אולי עם הזמן – זכו לכבוד מסוים זו לזו.
מציד 4 כוכבים מתוך 5

 

Exit mobile version