סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

המדליון (2003) The Medallion

הסרט המדליון משלב את השליטה של ​​ג’קי צ’אן באומנויות לחימה עם אפקטים מיוחדים ברמה גבוהה. המדליון הוא סרט פעולה, אבל גם קומדיה שבה, לצד גיבור העל צ’אן, מופיעות כוכבות בינלאומיות נוספות כמו קלייר פורלני, לי אוונס וג’וליאן סנדס. ג’קי צ’אן הוא אדי יאנג, שוטר מוכשר בהונג קונג שעומד לאבד את חייו בתאונה במהלך פעולה מסוכנת הקשורה לתליון מופלא.

ההרפתקה של אדי מתחילה בהונג קונג בפעולה שמוביל סוכן אירי סופר פעיל, ארתור ווטסון (לי אוונס), לעצור פושע אירופאי המכונה סנייקהד (ג’וליאן סנדס). עומד על המשמר בזירת הפעולה, מקדש בודהיסטי, מבטו של אדי נמשך לאור מסנוור. כשהוא לא מסוגל להישאר פסיבי, אדי מתגנב למקדש לאחר מאבק עם עושיניו של סנייקהד, ומפתיע אותו כשהוא מתכונן לחטוף ילד. אבל לא סתם ילד, אלא שומר מדליון מופלא, מקור האור המסנוור.

אדי נאבק להציל את הילד, אבל סנייקהד בורח, למורת רוחו של הסוכן ווטסון. בהארכת מעצר באינטרפול, כי הוא היחיד שיודע איך נראה ראש נחש, אדי מתאחד עם הסוכנת ניקול, מאוהבת ותיקה שלו.
השלישייה של ווטסון, אדי וניקול ממשיכות לחפש את ראש הנחש בהונג קונג ובהמשך עקבותיו באירלנד. בחיפושיהם הם פוגשים את הילד, שמעביר את התליון לאדי. עם התליון, אדי צובר כוחות על טבעיים. אחרי ניסיונות לא מוצלחים לתפוס את ראש הנחש, אבל גם הבדלים קומיים וחוסר התאמה בין הדמויות לסוכן ווטסון, מגיע רגע העימות הגדול בין אדי להד הנחש. הגיע הזמן שהתליון יוכיח את מטרתו האמיתית, ברכה או קללה.

המדליון לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4.3]

הביקורת של יונתן לסרט המדליון

“המדליון” אינו בין הסרטים המצליחים ביותר של ג’קי צ’אן, בעל תסריט בהשראת מיתולוגיה אסייתית השוזרת אלמנטים נסתרים עם דברים מגוחכים כמו אלמוות שנרכשו בנגיעה במדליון קסום, קשה לעיכול למי שיש לו יותר מ-12 שנים. נראה שהמדליון מחליף את ג’קי צ’אן הקלאסי, מלא באנרגיה חיובית שופעת, ומחליף אותו בג’קי צ’אן שטוח, שזקוק לעזרה של אפקטים מיוחדים זולים כדי להשלים את תפקידו.
הסרט הזה עשוי היטב, אהבתי אותו מאוד. התסריט לא מאוד רציני, כביכול, אבל הרעיונות המחושבים וההרפתקה המעניינת הופכים את הסרט למהנה ומרגיע.

ג’קי צ’אן מוכשר, כרגיל , עושה טוב מאוד והאפקטים הוויזואליים הם היו בדיוק נכונים. האקשן והקומדיה המשלבים סופר נותנים לך מנה של הרפיה.
כל הסרטים של ג’קי צ’אן מבוססים על אותם מרכיבים: הדגמות של אומנויות לחימה, פעלולים עם שימוש בחבלים המאפשרים לשחקנים ליפול מעל הראש, ללכת על קירות, לקפוץ עשרות מטרים וכו’. וקצת הומור. על בסיסם, התרחישים נבנים – חלקם טובים יותר, חלקם גרועים יותר, אך כולם מכילים את האלמנטים המפורטים קודם לכן.
בכל מקרה סרט לכל הגילאים שאסור לפספס – 4 כוכבים.

Exit mobile version