סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

דרקולה 3 די (2012) Dracula 3D

הסר דרקולה של הבמאי דריו ארג’נטו מתרחש בטרנסילבניה, שנת 1893. לילה אחד, ביער ליד פאסו בורגו, למרגלות הרי הקרפטים, נפגשים בחשאי שני אוהבים, טניה ומילוס. בדרך הביתה, טניה רודפת ונהרגת על ידי “צל כהה”. תוך זמן קצר יונתן הארקר, מוכר ספרים צעיר, מגיע לכפר בהזמנתו של הרוזן דרקולה עצמו, אציל המקומות, שאל טירתו הוא הולך לא לפני ביקור אצל לוסי קיסלינגר, בתו של ראש העיר וחברה הכי טובה של אשתו, מינה.

בטירה, הארקר מתקבלת על ידי טניה, הוחזרה לחיים באופן מסתורי והפכה לערפד. טניה מנסה לפתות אותו מספר פעמים, לפני שדרקולה עצמו נושך את צווארו של הארקר. כשהוא מנסה לברוח, הוא נהרג על ידי זאב ענק. בינתיים, אשתו של הארקר, מינה, מגיעה לכפר מחפשת את בעלה, ואז מבקרת בטירה של דרקולה, שם היא מצידה נופלת בהיפנוזה: זה היה הרגע לו חיכה הרוזן, אשר – כפי שמתברר – שם הכל על דרך למשוך את האישה, שנראית בדיוק כמו דולינגר, חברתו לשעבר.
ואן הלסינג, צייד ערפדים ומומחה בהריגתם, זומן ומגיע לטירה, והמטרה שלו היא דרקולה. נחוש להילחם עד מוות, ואן הלסינג נכנס לטירה ובתפנית של אירועים – מינה, אם כי תחת היפנוזה, יורה בשוגג בדרקולה: הערפד הופך לאפר לפני שהוא הופך למעטלף עם חיוך לועג.

הסרט מוכר גם בשם: Argento’s Dracula
דרקולה 3 די לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

Exit mobile version