סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הבלתי אפשרי (2012) The Impossible

הבלתי אפשרי הוא סרט אסונות ע”פי מקר אמיתי. מדובר על סיפורה של משפחה שנלכדה, יחד עם אלפי זרים אחרים, במהלך אחד מאסונות הטבע הגדולים בהיסטוריה. אבל האימה מופחתת על ידי החמלה, האומץ והטוב לב של אנשים, בשעות האפלות ביותר של חייהם.
מריה, הנרי ושלושת ילדיהם מתחילים את חופשת החורף שלהם בתאילנד, מצפים לכמה ימים של רגיעה בגן עדן טרופי. בבוקר ה-26 בדצמבר 2004, בזמן שהמשפחה הייתה בבריכה, נשמע רעש מחריש אוזניים. מיד לאחר מכן, גל ענק שועט לעבר כולם שם.

שם הסרט: Lo imposible
הבלתי אפשרי לצפייה ישירה, הסרט המלא עם תרגום לעברית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט הבלתי אפשרי

התרגשתי מאוד מסרט זה. בשנת 2004, למחרת חג המולד, התערבל האוקיינוס ​​ההודי ובלע את חופי אינדונזיה, תאילנד, סרי לנקה והודו באסון הטבע הגדול ביותר בהיסטוריה הידועה. הגלים הקטלניים העצומים, בגובה של עד 30 מטרים, שכיסו כפרים ואתרי נופש על חוף הים במרווחים של 10 דקות, הרגו יותר מ-230,000 בני אדם. בתאילנד לבדה, 1480 ילדים התייתמו מהאסון. הסרט “גן עדן נשבר” אינו מתעד את האפוקליפסה הכללית. אבל הוא מציג סיפור אחרי אחד המקרים, זה של המשפחה הספרדית אלוורז ומריה בלון, שבילו את חג המולד בתאילנד, באתר הנופש הסחלב, עם שלושת ילדיהם. כפילי הסרט שלהם הם נעמי ווטס ויואן מקגרגור בתור ההורים, וטום הולנד, אוקלי פנדרגאסט וסיימון ג’וסלין מגלמים את שלושת הבנים של הזוג.
אם באותה תקופה תחנות הטלוויזיה והעיתונות בכלל היו בדילמה לגבי המחסומים שלא לעבור בהתכתבות שלהם במקום – האם זה מוסרי להציג בתחנה תמונות של גופים חסרי חיים כאשר בין הצופים נמצאים גם אלה מי איבדו איברים במהלך הצונאמי? לצלם תמונות של הסבל הנורא של אלה שמתאבלים על מותם, מהמקום? – הבמאי חואן אנטוניו באיונה חולף על פני המחסומים הללו ומתקרב אל הפנים המעוותים מכאב, על הפצעים, הוא אפילו מצלם את הכייח המדמם של הקרביים.

אלמנטים של סבל מפורש, הטון הנטורליסטי והקרבי של החלק הראשון נתנו לנו את התחושה שאנחנו צופים באימה. הסרט כמעט בלתי נסבל לצפייה (צופה אחת יצאה מהתיאטרון פעמיים במהלך ההקרנה; בסוף שאלתי אותה ביציאה מה קרה – היא אמרה שהיא מרגישה חולשה). מה שהטלוויזיות לא הראו כדי לכבד את נורמות האתיקה, מראה באיונה, מנהלת האימה המאוד מצליחה “בית היתומים”.
הבלתי אפשרי מכיל גם אלמנטים הקשורים לנוסחת האימה – באיונה סרטים ראשונים מהים לכיוון החוף, מרמזים על סכנה קרובה, ואז מצלם תקריב.
פס הקול של פרננדו ולסקז – העוקב אחר ארבעה נושאים עיקריים: משפחה, חיפוש, כאב לב ומוות, כפי שאמר המלחין עצמו – חודר ברעשים מצמררים. כטריוויה, 40 חברי התזמורת שהקליטה את הפסקול נקרעו, נפעמים מהלחן ומהסיפור האמיתי.
אירועי הסרט הבלתי אפשרי מוצגים ברצף פשוט ואכזרי. הסיפור נכתב על ידי תסריטאי בית היתומים סרג’יו סאנצ’ס מסיפוריה של מריה בלון. בשליש האחרון של הסרט, את הדרמה של המשפחה הזו משלימים סיפורים רגשיים של אחרים, הדרמה האישית מתחילה לקבל פרופורציות חדשות.
גם את נעמי ווטס וגם את יואן מקגרגור, שמגלם אבא בפעם הראשונה, מצאתי טוב באותה מידה בסרט, בתפקידים תובעניים ביותר – רגשית ופיזית. טום הולנד, לוקאס בסרט – הילד הבכור במשפחה (זה שמתבגר, הקורס שלו הוא מסע ייזום אמיתי) – עושה הופעת בכורה חזקה על המסך הגדול עם התפקיד הזה.

 

Exit mobile version