סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ריק ומורטי (2013-2021) Rick and Morty

למרות שהסדרה של נטפליקס, ריק ומורטי היא אנימציה לא מומלצת עבור הילדים. הסדרה עוקבת אחר מדען מבריק אבל גם סוציופט שמפתה את אחיינו הביישן להרפתקאות המטורפות והמסוכנות ביותר ביקום. ריק סאנצ’ז חי עם משפחת בתו, בת’, שאותה הוא מערב, יחד עם החתן ג’רי והנכדים סאמר ומורטי, בהרפתקאותיו הבין גלקטיות.

בסדרה ריק ומורטי יש המום מדע בדיוני עם אלמנטים עתידניים מרהיבים כמו דוקטור הו, והשלב עם מסעו של מדען מוזר עם אחיינו כבן לוויה בעולמות בחלל ובזמן הנושא הספציפי של דוקטור הו קבוע, אבל האופן שבו הם הסתכלו על פלאי העולמות העשויים בחוכמה שבהם הם מטיילים ומאיימים על המסע שלהם או יותר נכון על אורח החיים הרגיל בהשוואה למעגל האנושי שגורם להם להסתבך.

ריק ומורטי לצפייה ישירה, כל הפרקים מלאים הוסרו מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של גיא לסדרה ריק ומורטי

אני ראיתי כל הסדרה ריק ומורטי ויכול לומר שהיא מאוד מעניינת אבל חשוב להרחיק את הילדים. גורם אלים לתיאור סוגי הסצנות כעוצמה מחומר וידאו בהשראת הסרטים הפסיכולוגיים מ-70-80 ו-2000-2005 עם מחטים סצנות ביולוגיות עם אנשים שמתפוצצים או נולדים מחדש מהווירוסים החוץ ארציים שלהם בעזרת גופות או עם הרגעים הגרוטסקיים שבהם נשים אנושיות היו בהריון עקב הפיזיולוגיה של בקיעת DNA מחוץ לכדור הארץ שאיתה באו איתו במגע במהירות מפתיעה כחיפושית חייזר מ הביצה הגדולה בסרט “חייזר” הייתה קופצת על הפנים שלך התוצאה זהה, יצור מחובק ומצויר בצורת פרודיה אנושית אמריקאית מצחיקה,

אבל לי זה נראה מאוד מגעיל כי כמו שאר המינים העל-אנושיים הדומים בסרטים אחרים מגיל 80 לא היה להם את העור של הבשר האדום, פנינת הבשר החי מודגשת ומציאותית מאוד, נראית בצורה מושלמת ואפילו מדממת במלוא הדרו הגרוטסקי והמקאברי שלה, אפקט לטקס אמיתי בכמה פצעים בוגרים אלימים מוגזמים עם קרביים שנלקחו. מאנשים שנמצאים בשימוש. בשר חיה אמיתי, והדם על גופם של חייזרים הוא גם אמיתי כמו בסרטי אימה רגילה משנות ה-80-90, כמו “קנדימן”, ובמקרה של “Slithers” מ-2005 שניסו עם כמה דיגיטציות להעתיק את האמנות המגעילה הזו

בסדרה ריק ומורטי יש נשים בהריון עם DNA חייזרי היו כמו כדור בגודל ראש של מעריץ. לבסוף התפוצץ מוציא את כל הגורים תולעים אדומות זר, אם אתה לא אמיץ, מציאותי, עמיד בפני סצנות רצח קולנועיות שנוצרו, קרע או לא נשרט בקלות אני ממליץ לך חגיגית לא לצפות במשהו כזה אלא אם כן אתה באמת רגיל לסוג שב במקרה הזה יותר הגון “ריק ומורטי” ואתה כמעט או מעל גיל 18, לא ראיתי פרק מהסט הזה ורק כמה סיקוונסים הבהירו לי על מה מדובר, כמה אני יכול להגיד לך את זה, במובן מסוים, זה גם לעג וגם מחווה לבן זמננו ותיק ואותנטי מהז’אנר הקלאסי המרהיב.
בטוח שווה צפייה אבל אני לא יכלול לתת יותר מ-4 כוכבים.

 

Exit mobile version