סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שנות אור (2022) Lightyear

שנות אור היא הרפתקת המדע הבדיוני שחושפת את סיפור המקור של באז שנות אור שהיה גיבור סדרת הסרטים סיפור של צעצוע. בסרט שנות אור, באז קצין החלל האגדי יוצא להרפתקה בין גלקטית עם קבוצת טירונים שאפתניים והרובוט המלווה שלו, סוקס.

שנות אור לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של יניב לסרט שנות אור

שנות אור הוא יותר בתחום האקשן והוא פחות מרגש מרוב הסרטים של פיקסאר. הוא מוצג כסרט האהוב על אנדי, מה שגרם לו לרצות את הצעצוע שלו באז שנות אור. אז זה סרט בתוך יקום סרטי פיקסאר. בהקשר הזה, האם אנחנו רוצים שזה יהיה סרט בדיוק כמו האחרים? בסך הכל, במבט מלמעלה, אני יכול להבין מדוע מעריץ ותיק של פיקסאר לא יאהב את שנות אור. יש אפילו אומרים שהסרט מיותר. באופן אישי, אני לא חושב שזה מפריע לאף אחד, במיוחד שזה כל כך טוב.
הסיפור תופס מהירות מדהימה מההתחלה. המון דברים קורים בחצי השעה הראשונה, ואז אנחנו צופים באז וחבריו החדשים עוברים ניסיונות רבים לפתור את הבעיות שלהם. עדיף להימנע מספוילרים בזהירות רבה, שכן הם מספקים דיונים סותרים מזיקים על הסיפור נכון להיום. לא בגלל שהגילויים בתסריט או הדגשים מקוריים במיוחד. מעניין היא הדרך לנקודות השיא האלה. למרות שהרעיון מהסוף ניגש, אהבתי את איך שהוא פורש על ידי צוות פיקסאר. בהתחשב במסר שמעביר הסרט, עדיף לראות אותו מבלי לדעת כמעט שום פרט על תוכן הסיפור.

למרות שראית את הרעיונות והמניעים השונים של SF בסרטים אחרים מהז’אנר, הופתעתי מהאופן שבו מתייחסים אליהם ככאלה בשנת שנות אור. טכנולוגיות אינן כל כך רחוקות מהמציאות. ואז יש את הדמויות המשניות האמינות דרך ההתנהגות המוצגת. הטעויות החוזרות ונשנות שלהם הן אנושיות. תוכלו לראות כיצד התסריט חוקר במלואו טעויות אנושיות ואת החרטה הנובעת מהן. יש אולי שלושה רגעים רגשיים באמת בסיפור של באז, ולא דרמטיים כמו שהייתם מצפים מפיקסאר. גם אם הם לא מכים חזק, הם לא חסרי משמעות ואותנטיות.
בשלב מסוים אסקור את הסרט עם הקולות המקוריים, כדי לתת את דעתי על השחקנים. במהלך הצפייה שאורגנה בסינמה סיטי לסקירה זו, רצה הגרסה שמדובבת ברומנית. אם יש לכם ילדים, אתם יכולים ללכת בשקט לצפות בגרסה הזו, הקולות הרומניים נשמעו טבעיים וכמעט לא התגעגעתי לכוכבים האמריקאים בכלל.

כריס אוונס יכול לחכות לשמוע אותו כשהסרט של דיסני + ייצא לאקרנים.
שנת האור של באז שאנחנו רואים כאן שונה לגמרי סיפור של צעצוע, שאהבתי. קצין החלל הוא באמת הירואי ונחוש להשלים את המשימה שלו לא משנה כמה ניסיונות הוא צריך בשביל זה. אבל דווקא התכונות הללו מונעות ממנו ללמוד שיעורי חיים מסוימים. למרבה המזל, הם לא צחקו על שנות אור ולכן יש לנו דמות שבמגפיה קל למצוא את עצמך.
אבל הכוכב האמיתי הוא סוקס (בוטושל נשמע אפילו יותר נחמד). לא משנה כמה גרסאות של פסלונים כבר קיימות על המדפים עם באז, אני מצפה שלצעצועי סוקס שאני עדיין לא רואה נפוץ יהיה ביקוש גבוה. לחתול הרובוט יש עיצוב פשוט ויעיל עד כדי גיחוך. המבט שלו מקסים, והאנימטורים מצליחים לתת לו את אותו הבעה לא משנה באיזו סיטואציה הוא נמצא, וזה היה מצחיק באופן בלתי צפוי. עם מידות וצבעים אידיאליים, הרובוט משמש בצורה יצירתית לאורך התרחיש. מקור בלתי נדלה של כיף ומתיקות.

Exit mobile version