סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אסטרואיד (2021) Asteroid

אַסטֵרוֹאִיד הוא סרט אסונות בקטגוריה סרטי סוף העולם. משפחה שלא הצליחה להסתדר בעיר הגדולה מחליטה לגור בעיירה קטנה. הם עוברים דירה בבית כפי שלמעשה חלמו עליו ויש להם כל מה שרוצו. כולם שמחים מאוד על המעבר הביעה מתחילה עם הודעה על נפילתו של אַסטֵרוֹאִיד שיכול להיות אפוקליפסה אמיתית.

אסטרואיד לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3.5]

הביקורת של לילך לסרט אַסטֵרוֹאִיד

הסרט מעניין מבחינת היחסים בתוך המשפחה ועם שכנים ופחות בגלל אפוקליפסה שלמעשה לא ידועים מה קורה. אברהים הוא צעיר הכריזמטי, שפניו נראים מזדקנים בטרם עת אך נותנים לו מגוון גדול של הבעות לעבוד איתם, לילד יש עיניים פקוחות להזדמנות בכל צעד ושעל. אנחנו פוגשים אותו לראשונה כשהוא נצמד לתמר, מנער פירות לבעליו. בכל מקום שאליו הוא מגיע, הוא מקבל אנשים מדברים, והחיוך הנלהב שלו והתלהבות שלו לעבודה קשה מאפשרים לו למצוא כל מיני עבודות. למרות שהוא לא תמיד טוב בהם ולפעמים מסתבך בצרות כתוצאה מכך, הוא לוקח את זה בצעדיו. הוא לא רק מצליח להאכיל את המשפחה, אלא לממן בניית בית בכפר כדי להקל עליהם את החיים, ולהסיר את הצורך בנסיעה מתמדת מביתם המדבר.

חשוב לציין את נחישותו של אברהים ואהבתו למשפחתו כי לעבוד דירה לא תמיד קל. הסרט הוא תמונה של חיי היום-יום האמיתיים של אולי מיליוני משפחות. מה הולך לאיבוד בתהליך? לאיזה מטרה עשוי אב המשפחה להפנות את כישרונותיו אם היה לו חינוך נאות והזדמנות לחקור את הפוטנציאל האמיתי שלו? זה שהוא יכול לעבוד לא אומר שהוא צריך, והיעדר מכוון של כל מסקנה אמיתית של הסרט, המצביע על כך שהבית הנכסף לא באמת ישנה את חייו של אברהים באופן משמעותי, מדגיש את חוסר התוחלת של קיום כזה – משהו שנראה שהילד מודע אליו למרות שהוא חכם מספיק כדי להנות מדברים קטנים.

ברגעים של עונג, התנהגותו המלומדת חומקת ואנו רואים את הילד האמיתי שבתוכו. הנוף המדברי רחב ושטוח, מעט ענפי הספורט הגבוהים שלו חושפים מעט שנראה אחרת, כך שהמחשבות על הבריחה פונות לשמיים, שם, בסצנה אחת, עפיפון מתנופף בפראות, קבוצת ילדים מתענגת על תנועותיו. מאוחר יותר, מטוס יפול מאותו מרחב כחול חיוור, וינחת נחיתת חירום על החול. נוכחותו של הטייס מרגשת את הילדים ואברהים ואחיו מטפסים לתא הטייס של כלי השיט שהופל, מעמידים פנים שהם מטיסים אותה, כשהם עוברים זמן חייהם. זה עניין החיים: לא להיות מוגבל לספק השראה של אנשים אחרים אלא לקבל את ההזדמנות להגשים את החלומות של עצמו.
אני לא יכולה לתת יותר מ-3 כוכבים לסרט זה.

 

Exit mobile version