סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

דברים מוזרים (2016-2021) Stranger Things

דברים מוזרים היא סדרה של נטפליקס שמשלבת דרמה, פנטזיה ואימה. העלילה מתרחשת בתחילת שונות ה-80 בעיירה קטנה, במדינת אינדיאנה האמריקנית. שאחרי יום שבילה עם חברו הטוב, וויל ביירס, הילד הקטן נעלם בדרך הביתה לאחר שפגש ביצור מוזר. אמו, ג’ויס מתעקשת שתחנת המשטרה המקומית תתמקד אך ורק בהיעלמותו של בנה, והשריף ג’ים הופר יקשיב לו בסופו של דבר כשעוד ועוד אירועים על טבעיים ממשיכים להתקיים בעיר הקטנה.

סוכנויות ממשלתיות חשאיות וכוחות על-טבעיים אפלים, לכאורה מרושעים, מגיעים לעיר, בעוד כמה מקומיים מתחילים להבין שיש משהו מפחיד בעיר השלווה שלהם. הופעתה של נערה מתבגרת (מילי בובי בראון) עם שערה קצר מאוד לבושה בשמלת בית חולים מעמיקה את התעלומה, וזורקת את חבריה וויל, מייק (פין וולפהארד), דסטין (גאטן מאטראצו) ולוקאס (קיילב מקלוהן) לתוך -הרפתקה יוצאת דופן, זו ב-E.T, רק שהפעם המבקר לא כל כך ידידותי.

דברים מוזרים לצפייה ישירה, הסרטים של הסדרה הוסרו מיוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של גיא לסדרה דברים מוזרים

דברים מוזרים התקבל בהתלהבות על ידי המבקרים וזכה לשבחים על ידי מומחי פנטזיה ואימה. לסדרה דברים מוזרים יש את כל כלים לגרום לך לצפות, בזה אחר זה, בשמונת הפרקים. הסדרה שיצרו האחים דאפר (הידועה עד כה רק בזכות האימה הנסתרת, שלא הגיעה למסכים שלנו, ובשל כתיבת התסריט של חלק מהפרקים של הסדרה Wayward Pines) יכולה להתהדר בדמויות משכנעות, בקצב מתמשך, באווירה, מצטיין בו זמנית כמעט בכל הקטגוריות עטורי הפרסים, כולל אפקטים מיוחדים ופסקול.
אולם, מבלי להיות מקורי, דברים מוזרים, משלב את המרכיבים החזקים ביותר של הבמאים שכבר הוזכרו, ומשיג שלם אחיד שעומד טוב ככל האפשר על רגליו. עם משפחות מרוסקות, סוכנים לאומיים מוכנים לכל דבר כדי להשיג יתרון בעימות הנורא של סבלנות שהייתה במלחמה הקרה, גיבורים קטנים שמתבגרים במאבק עם נוכחות מרושעת, אנושית או על טבעית, אבל גם אמון יוצא דופן בין דברים מוזרים הם אודה לידידות ותמימות, מנוקד על ידי מרכיבי אימה יעילים.

דברים מוזרים שחקנים שנבחרו בצורה הכי טובה

יש בסדרה דברים מוזרים שחקנים טובים, מוכרים יותר או פחות אל הם נבחרות בצורה טובה מאוד. באסטרטגיית נטפליקס, נראה כי דברים מוזרים היא ספינת הדגל של סדרה של הפקות שנראה כי משתמשות בנוסטלגיה של הצופים בתור הקרס העיקרי למשוך את הקהל. אסטרטגיה זו כוללת את תחייתה של הסדרה Full House עם הסדרה החדשה Fuller House, שגם אם היא זכתה להתעלמות כמעט מוחלטת על ידי המבקרים, נהנית, לפי וראייטי, מלמעלה מעשרה מיליון צופים לפרק. שחקני דברים מוזרים עושים את סדרה מעניינת יותר. דברים מוזרים שחקנים הםא מתאימים ללא ספק.
באותו תחום נוסטלגי תהיה הסדרה החדשה שיצר הבאז לוהרמן המפורסם (מולין רוז’!), The Get Down, חקירה של הולדת סצנת ההיפ-הופ, הפאנק והדיסקו בניו יורק בשנות ה-70. אותה אסטרטגיה כוללת את תחייתה מחדש של הסדרה בנות גילמור, שתהנה מסרט המשך בסוף 2016, תשע שנים לאחר יציאת הסדרה מתוכנית הטלוויזיה האמריקאית.
בעונה הראשונה אני יכול להגיד שאהבתי אותה מאוד. התסריט דומה מאוד לסרט Nightmare on Elm Street, Insidious או Pennywise (IT). מאוד חזק, אין לי מה להגיב.
בעונה 2 זה די מטורף. רק אחרי החלק השישי של העונה זה מתחיל להיות מעניין ויש לו סוף די טוב.
בעונה 3, לעומת זאת, הסיפור הופך למעניין עוד יותר עם הסוף הרגשי… לפחות כך זה נראה לי. האמת, מאוד אהבתי אותה ואני ממתין לראות דברים מוזרים עונה 4. למרות הסדרות המעטות מעונה 2 שהיו ביג דיל, אבל כל הסדרה היא הוכחה די מוצלחת שהיא הושקעה בסדרה הזו. השחקנים משחקים טוב מאוד, מה אני אגיד… אם אהבתם את הסרטים כפי שרשמתי למעלה אז שווה לראות את הסדרה הזו. תוך יומיים צפיתי בכל שלוש העונות.

דברים מוזרים עונה 4 בדרך להופיע גם אצלנו

העונה הראשונה של דברים מוזרים סובבת סביב היעלמותו של וויל ביירס (נוח שנאפ) בזמן שאמו, ג’ויס (וינונה ריידר עם הופעה קורעת לב) מנסה לאתר אותו. רוב העיר חושבים שוויל מת, אבל לא החברים הכי טובים שלו, מייק (פין וולפהארד), דסטין (גאטן מאטראצו) ולוקאס (קיילב מקלוהן) שמנסים גם הם להגן על ילדה קירחת בשם Eleven (מילי בובי). בראון) . אחותו של מייק, ננסי (נטליה דייר) ואחיו הגדול של וויל ג’ונתן (צ’רלי היטון) והשריף-ראש ג’ים הופר (דיוויד הרבור) מצטרפים לחיפוש, אבל עד לפרקים האחרונים כל קבוצה פועלת בעצמה, אבל , למטרה משותפת. עונה מרגשת, כובשת ומפחידה מדי פעם, דברים מוזרים הופך לתופעה עולמית.
העונה השנייה מתרחשת שנה אחת לאחר אירועי הראשונה, ומציגה עיר הוקינס שעדיין מזועזעת מהאירועים שהתרחשו. לוויל עדיין יש חזיונות של העולם הנסער. ג’ונתן וננסי כבר לא יכולים להתאפק לשקר לגבי מותו של בארב ורוצים לסגור את מעבדת הוקינס. ג’ויס והחבר החדש שלה, בוב (שון אסטין) מנסים לנהל חיים נורמליים. ג’ים מצא את 11 לאחר אירועי העונה הראשונה והם חיים יחד תוך הימנעות מהאנשים במעבדת הוקינס שיש להם מנהיג חדש, ד”ר סם אוונס (פול רייזר). לכנופיות של 4 הילדים מצטרפת ילדה מסתורית בשם מקס. עונה שזזה לאט יותר מהקודמת, אבל עדיין מעניינת וכובשת לא פחות, עם הרבה רגעי נוסטלגיה, דברים מוזרים שומרת על מעמדה כאחת מסדרות הטלוויזיה הטובות ביותר.

דברים מוזרים עונה 4 והאליטה של שדים

במשך מאות ואלפי שנים הביאה האליטה מלאכים (שדים) שנפלו לעולמנו האלוהי וב”עזרת” ילדים, באמצעות טכניקות (ליתר דיוק, זוועות) של שליטה בנפש והתעללות בלתי נתפסת. ילדים הם אידיאליים מכיוון שהם נכנעים ביתר קלות, טהורים ותמימים ובגלל שהם מייצרים את הפחד החזק ביותר, היבט חיוני הן בהכנסת שדים לחיינו והן בהפרשת האדרנוכרום, שהוא אחד הסמים האהובים על בובות והן. בובות.
בתהליך הנתעב של שבירת הנפש והפיכתה לוותר, רוב הילדים לא מתנגדים ומתים! אלפי ילדים “נעלמים” מדי שנה רק באמריקה !!! חלקם מגיעים ל”מעבדות” הללו, אחרים ברשת הפדופיליה הגאה ואחרים בתעשיית “תרומות האיברים”!
“הסרט” הדמוני הזה אולי מבדר אותך, אבל זו האמת הנסתרת לעין.
במקביל, דברים מוזרים הזה נעשה על ידי תאגיד נטפליקס, שכמו הוליווד הוא מרכיב של האליטה, בהתאמה של חרא הגיפדו שסוגד לכיפה.
ברור שרק מנקודת מבט זו ומנשמותיהם של מספר הילדים האדיר הזה, יש להחרים את ה”סרט” הזה או לראות בו רק מקור מידע, זה לא סתם עוד סרט אימה-מדע בדיוני.
אני לא מדבר על כל המסרים ה”פוליטיקלי קורקט” המועברים בצורה סאבלימינלית. מחומרנות וצרכנות ועד פרוגרסיביות וגלובליזם.
כמו סרטים אחרים מהסוג הזה, עם ה”סדרה” הזו אתה בוחר רק עם טראומות פסיכו-רגשיות, ובעוד 10 שנים או בשארית חייך תתהה למה אתה לא יכול לישון ולא תדע למה.
סרטי אימה הם יצירת האליטה כדי להפחיד את האנושות ולשמור עליה בפחד מתמיד. ברור, בשילוב עם הפסיכוזה שמשרתת היפנוזה בטלוויזיה / מדיה ומה שנקרא חדשות.

Exit mobile version