סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הספטמבר של שיראז (2015) Septembers of Shiraz

הספטמבר של שיראז מספר את סיפורה של משפחתה יהודית לאחר המהפכה האיראנית כאשר יצחק, היהודי העשיר נעצר לפתע במשרדו בטהרן על ידי משמרות המהפכה שלוקחים אותו לכלא. במהלך ימי המאסר הוא פוגש אסירים מרקע שונה שעומדים לדין. בפגישות חקירה, חוקר שלו מוחסן, שעינה אותו פעם בסיגריה דולקת והצליף אותו, מתייחס לעוול בלהיות אמיד ולצדק שהמהפכה מביאה למדוכאים.

לאחר שהשומרים מפחידים אותו על ידי העמדתו בפני כיתת יורים ויורים סביב גופו, הוא אומר למוחסן שהוא הבין את האמת ומוכן לשלם את כל חסכונותיו כחוב שלו למהפכה. לאחר ריקון חשבון הבנק שלו, מוחסן מכריז עליו חופשי ומשאיר אותו לבדו ברחוב.
יצחק הולך למשרדו, עכשיו נטוש, ומגלה חבילה נסתרת של יהלומים מאחור של לבנים בקיר. כשהוא מתכונן לעזוב, הוא רואה את מורטזה, עובד לשעבר במשרד ובנה של עוזרת הבית שלהם, שכבר כיוון את גניבת אבני החן והציוד המשרדי שלו, משוטט במסדרון.
מוחסן מבקש עוד ומראה לו מכתב מחמאה שכתבה לו הקיסרית פארח, כדי לסחוט אותו. יצחק אומר לו שכעת הוא תורם למהפכה ויכול לחסל את מורטזה בשיחת טלפון אחת. מורטזה עוזב.
יצחק מחליט לעזוב את אירן ומשלם את היהלומים כדי שיבריחו אותם מאיראן. בינתיים, מורטזה נותן את המכתב למוסן במשרד של משמרות המהפכה ועוזב. כשהוא לבדו, מוחסן משקף את המכתב ושורף אותו. במסע לילי רכוב על סוסים ודרך יער, יצחק ומשפחתו מגיעים לצד השני של הגבול.

הספטמבר של שיראז לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

Exit mobile version