סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ג’יפרס קריפרס (2001) Jeepers Creepers

בסרט אימה ג’יפרס קריפרס, נכיר את סיפורם של טריש ואחיה הצעיר, דארי, שמבלים את זמנם בדרכם הביתה כרגיל. הם מתווכחים, מעליבים זה את זה, נהנים מכל רגע. בהיותו על דרך כפרית אינסופית, הוא הבחין במראה האחורית, מתקרב, טנדר ישן ומפחיד למראה. הרכב מאיצה בפתאומיות, כמעט זורק אותם מהכביש, וכשהם חולפים על פניהם, טריש ודרי מבחינים בלוחית הרישוי הישנה שכתוב עליה “BEATINGU”.

כאשר הם מתאוששים מהפחד, זוכרים את סיפורם של קני ודרלה, שני ילדים שנעלמו בחלק הזה של הרחוב לפני יותר מ-20 שנה. ככל שהסיפור מתפתח, מגלים שהמכונית שבה היו נמצאה, אך הם מעולם לא…

ג’יפרס קריפרס לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

ג’יפרס קריפרס מדובב לרוסית – Джиперс Криперс дублируют на русский язык

לצפייה בסרט “ג’יפרס קריפרס 1” – לחץ כאן!

לצפייה בסרט “ג’יפרס קריפרס 2” – לחץ כאן!

לצפייה בסרט “ג’יפרס קריפרס 3” – לחץ כאן!

 

 

ג’יפרס קריפרס מדובב לרוסית – Джиперс Криперс дублируют на русский язык

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 4 Average: 4.8]

הביקורת של יונתן לסרט ג’יפרס קריפרס

אני אוהב סרטי אימה ויכול לומר שהסרט ג’יפרס קריפרס טוב וכדאי לצפות גם בהמשך כי יש עוד 2 סרטים בסדרה. טריש ודארי מתקרבים לכנסייה ישנה, ​​שגגה מכוסה באופן מוזר בעורבים. גם המשאית נמצאת שם. הם רואים משהו גבוה, כהה, זורק משהו עטוף בתעלה שנראית כמו סדין מוכתם בדם. מפוחדים הם יצאו לדרך במערבולת, מתפללים שלא ייראו. אחורה, הם רואים את הדמות יושבת לפתע על הגג, כמו ציפור דורס ענקית. ברגע הבא, היצור נמצא במשאית, צופה בהם מקרוב. הם מאיצים, אבל המכונית יורדת מהכביש, והמשאית נוסעת הלאה, מותירה אותם המומים וחסרי נשימה.
דארי חושב שהוא צריך לחזור לכנסייה כדי לראות אם מישהו צריך עזרה. הוא מודע לכך שזה לא סרט אימה, אבל זה באמת קורה, והוא יודע שזה הדבר האחראי היחיד שאני יכול לעשות. למרות התנגדותה של טריש, הם חוזרים, ודארי נכנס לתעלה, בעוד טריש מחזיקה אותו ברגליים ומקללת את טיפשותו. לפתע, דארי יוצא מידיו ומתמוטט לתוך חדר חשוך. באמת יש שם מישהו, בקושי נושם.

הוא ילד עם חתך מפחיד, תפור רע, מהטבור ועד הצוואר. דארי מתבונן באימה כשהילד מת לנגד עיניו. מחפש נואשות אחר מוצא, דארי רואה דלת עם שלט שכנראה מצויר בעצמות אדם, שאומר “היכן שיש גיהנום, יש דרך”. ללא כל אלטרנטיבה אחרת, הוא מתקדם, נאלץ לגלות סצנה ראויה לתופת של דנטה – אינספור גופות מרוטשות, ממוסמרות לקיר, יוצרות סוג של שטיח מפחיד. ובאמצע הגופים האלה נמצאים קני ודרלה שאבדו מזמן.
וכך מתחיל מירוץ מפחיד נגד אחד היצורים המרושעים אי פעם, גזע שלוקח את טריש ודרי לחווה מבודדת, שבה חיה אישה זקנה מוקפת בהרבה חתולים (איילין ברנן). סוף האמת, ב מול תחנת משטרה. כשהמרדף מתגבר, טריש ודארי מבינים באימה שהיצור הזה רוצה – צריך – משהו מאחד מהם. אבל ממי… ולמה?
לפי דעתי סרט של 4 כוכבים.

Exit mobile version