סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

פיראנה (1978) Piranha

פיראנה הוא הסרט מפחיד במיוחד על הדגים הרוצחים. זוג אוהבים מתגנבים לשטח שהיה פעם בשימוש של צבא ארה”ב, מיועד למבחנים. שם יש אגם שבו מתרחצים השניים עירומים. עם זאת, הסצנה האידילית הופכת לאימה כאשר מאות שיני דגים טורפים מופיעות במעמקים הרגועים לכאורה, וקורעות את אוהביהן תוך דקות ספורות.

העלילה מבוססת על ניסוי פיקטיבי שנערך על ידי צבא ארה”ב במהלך מלחמת וייטנאם, המורכב מיצירה, באמצעות הנדסה גנטית, של זן-על של פיראנה, הדג הטורף שמקורו בדרום אמריקה. מה שנקרא פרויקט Razorteeth נועד להשתמש במפלצות הללו שיצרו האמריקאים במלחמת ההתשה נגד הקומוניסטים, שהתנהלה בג’ונגל הווייטנאמי בשנות ה-60 וה-70.
אבל הפרויקט נעצר, והאגם בו התרבו דגי פיראנה הורעל כדי למגר את טורפי העל שיצר ד”ר רוברט הוק (בגילומו של השחקן קווין מקארתי). אבל כמה מהדגימות שהועלו על ידי פרויקט Razorteeth שרדו את ההרעלה והמשיכו לגדול באופן טבעי, וטרפו את כל היצורים החיים בדרכם.
לאחר היעלמותם של שני הצעירים באגם הצבאי לשעבר, השלכו הרשויות המקומיות את מימיהם בנהר כדי למצוא את גופותיהם, אך באמצעות פעולה פזיזה זו הם עזרו להרחיב את התפרצות דגי קטל ברשת ההידרוגרפית של האזור כולו. . אבל גיבורי הסרט, מגי (הת’ר מנזיס) ופול (ברדפורד דילמן) מצליחים למנוע מקבוצת הדגים הרוצחים להגיע לאוקיינוס, שם הם עלולים להתפשט ברחבי העולם.

פיראנה לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 2.5]

הביקורת של דני לסרט פיראנה

תפסתי ערב שבו הרגשתי צורך לראות סרט חלש יותר, קטגוריה ב’. קודם כל הסיפור והנחת היסוד בהחלט אני מניח שזה היה אחד הסרטים הראשונים (אם לא הראשון) שניצלו את דגי פיראנה כמקור אימה. חסר השראה, אבל עדיין יעיל. שנית, הערכתי את הצילומים מתחת למים ואת הצילומים של ההתקפות. די יצירתי.
פגע ברשתית היו שתי הדמויות הנשיות (מעצבנות, משעממת ומשחק רע), ההנאה שבה השתלשלו הקורבנות במים המלאים בפיראנות, מבלי לנסות צא לחוף, המיני ברונטוזאורוס האפיבי לא הבנתי מה הוא מחפש מה קורה בבסיס הצבאי ההוא וגם לא הבנתי למה בנק פיראנה עושה את אותו רעש כמו נחיל דבורים.
בסך הכל לא השתעממתי, לא הרגשתי רע עם מזג האוויר, אבל בסך הכל סרט שאם לא תצפו בו תוכלו להיות רגועים. לא פספסתם כלום. הרושם האחרון שהיה לי הוא שאתה יכול למות מהר יותר מטטנוס מאשר מעקיצות של בנק פיראנה מהונדס גנטית.
שלושה כוכבים מספיקים אם כי חשבתי אפילו לפחות.

 

Exit mobile version