סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

האויב שבפנים: ההשמדה (2007) Resident Evil: Extinction

בסרט השלישי בסדרה האויב שבפנים: ההשמדה, מתברר שהניסוי של הוירוס הרס את העולם בכך שהפך את האוכלוסייה לעדרי זומבים של טורפים. כולם מרגישים חוסר ביטחון בעיר וקרלוס אוליברה (עודד פהר) ול.ג’יי. (מייק אפס), יחד עם הניצולים קלייר (עלי לארטר), קיי-מארט (ספנסר לוק) ובטי (אשנטי), אספו קבוצת ניצולים שאיתם הקימו צוות חצי-צבאי, שחצו את הדרכים המדבריות השוממות. המטרה שלהם היא למצוא את בני האדם בחיים… אלה שלא נדבקו. אבל הם נתקלו ביצורים אחרים שמאכלסים כעת את המדבר: אל-מתים – וכדי להגן על עצמם מפניהם, הם צריכים עשרות כלי נשק, אלפי מחסניות וכמה להביורים.

חבויים במדבר נבאדה, למרגלות ממסר רדיו נטוש, נמצאים המשרדים המוארים ומעבדות המחקר של תאגיד Umbrella. עם גישה ללווין מעקב בזמן אמת, ד”ר אייזקס (איין גלן) יכול לפקח על הצוות בכל עת, אבל מה שהוא באמת מחפש זה יצור שהוא לא רק המפתח לגילוי התרופה אלא גם המהות של מטריה. מחקר. : אליס.
בעבר נחטפה על ידי תאגיד Umbrella, אליס עברה ניסויים ביוגניים ששינו את הגנים שלה, והעניקו לה כוחות וחושים על טבעיים. עוברת טרנספורמציות מדקה אחר דקה ונבגדת על ידי ה-DNA שלה, ששונה על ידי המהנדסים של אמברלה, אליס מלווה את קבוצת השורדים מהצללים כדי להגן עליו בעמדה שבה הוא יכול להיות בטוח.

האויב שבפנים: ההשמדה לצפייה ישירה, הסרט המלא מדובב לספרדית עם אפשרות להגדרת כתוביות בעברית.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3.5]

 

סרטים נוספים בסדרה “האויב שבפנים”

האויב שבפנים – לחץ כאן

האויב שבפנים: ההשמדה – לחץ כאן

האויב שבפנים: ההשמדה – לחץ כאן

האויב שבפנים: החיים שאחרי – לחץ כאן

Exit mobile version