סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

האויב שבפנים (2002) Resident Evil

הסרט האויב שבפנים נוצר לאחר אחד ממשחקי הווידאו הפופולריים ביותר. אליס (מילה ג’ובוביץ’) וריין (מישל רודריגז) הם המנהיגים של קומנדו שחייב להיכנס ל”כוורת” – מעבדה גנטית ענקית. המעבדה שייכת לארגון רב עוצמה המכונה Umbrella.

במעבדה זו, וירוס קטלני יצא משליטה, והפך את כל הצוות ל”מתים”. אלו הם שביצעו שורה של פשעים מחרידים. לקומנדו יש בדיוק שלוש שעות לכבות את מחשב העל של המעבדה ולמנוע מהווירוס הזה גישה לכדור הארץ.

האויב שבפנים לצפייה ישירה, הסרט המלא עם תרגום לעברית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

סרטים נוספים בסדרה “האויב שבפנים”

האויב שבפנים – לחץ כאן

האויב שבפנים: ההשמדה – לחץ כאן

האויב שבפנים: ההשמדה – לחץ כאן

האויב שבפנים: החיים שאחרי – לחץ כאן

הביקורת של יונתן לסרט האויב שבפנים

האויב שבפנים הוא סרט שאהבתי מאוד וראיתי אותו כמה פעמים במשך השנים. צוות מיוחד – S.T.A.R.S. חוקרת שורה של פשעים שהתרחשו ביערות ליד העיירה רקון. כאן אני מוצא מכון נטוש שורץ זומבים ושאר יצורים מפלצתיים. האם הם יכולים לעצור את התפשטות הרוע לעולם או שהם עצמם יאבדו את חייהם?
מילה ג’ובוביץ’ מתעוררת באמבטיה, עם אמנזיה מבטון ווילון האמבטיה עוטף/חושף את צורותיה… אנחנו יכולים להסתכל אחד על השני אליה, קצר אך אינטנסיבי, כמו גרסת “פסיכו” של ונוס מקצף הגלים (ולמרבה המזל למעריציה של מילה, עדיין יש לנו הזדמנות להעריץ אותה כמעט עירומה בסוף). אבל סרטו של פול אנדרסון הוא לא רק מחווה ליופי של מילה, אלא גם לאומץ לב שלה. מי שהייתה יואנה ד’ארק ולילו בלוק בסון בורחת ללא פגע מניסיונות איומים באימת מדע בדיוני הזו שמעלה את שערותיך על ראשך – ומהווה פרס הוגן על יופיה/אומץ ליבה. לא היינו רוצים לראות אותה נפרצה או נמחצת; התעללו, כן! בגלל שמילה יפה וטובה (בניגוד למישל רודריגז, שהיא מכוערת ורעה), לכן היא צריכה להשתלט על האנשים, אבל היא חייבת – במקביל – לנצח על נהר הרזידנט…
סרט של 5 כוכבים ללא ספק

Exit mobile version