סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קודה (2021) CODA

קודה קיבלת את פרס אוסקר עבור הסרט הטוב ביותר ב-2022. הסרט עוסק בבני משפחה לקויי שמיעה, כאשר רק הבחורה רובי היא היחידה במשפחה ששומעת ויכולה לתקשר עם שאר העולם. רצונה של ללמוד בבית ספר למוזיקה נתקל באירוניה על ידי משפחתה, המאמינים שזו רק סוג של מרד נגד בתם.

כאשר עסקי הדיג של המשפחה לא ממש מצליחים, רובי נאלצת לבחור בין אהבתה למוזיקה לבין פחד לנטוש את הוריה. זו הבחירה בין חייה, מחוץ למשפחה לויתור על שאיפות והישארות בתוך המשפחה כדי ליצור את הקשר בינם לבין העולם שבחוץ. הבחירה שלהם לתמוך בה בקריירה היא שתיקח אותה מהם.

קודה לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט קודה

אין ספק שלא סתם קודה קיבל את פרס אוסקר אבל לי יש כמה הערות שאולי לא כולם יסכימו איתי. לגבי המבנה של התסריט אני לא יכולה להגיד שזה משהו שמעולם לא פגשתי, זה צפוי, יש כמה קלישאות, אבל בסופו של דבר אני חייבת להודות שאני לא זוכרת מתי בפעם האחרונה הייתי כל כך מעורב ב סרט, עם כל מה שהוא מתכוון.
הילדה, רובי משחקת טוב, היא עבדה קשה (היא למדה שפת סימנים, שיעורי שירה, ואפילו להתמודד עם סירת הדייגים ההיא, כדי לשבח), אני אומרת שהיא הייתה ראויה למועמדות. בסופו של דבר, זה משחק טוב לכל שאר בני המשפחה (כעובדה, כולם למעשה חירשים), אבל שמתי לב במיוחד לנוכחות של אביו כמעט בכל הסצנות שהוא היה חלק מהן, במיוחד השלב שבו הילדה שרה. מה שעצבן אותי באמת היה העניין הרומנטי, בלי כימיה עם הילד הזה, יכול להיות שזה גם לא היה קיים, עם כמה התאמות קטנות הסרט היה רץ באותה מידה.

סצנת החגיגה, שבה שרה בתם, הסולנית, מעובדת נפלא. הבמאי נותן לרובי לשיר את השיר כשהוא שר ואז הצליל נכבה ואנו רואים את משפחתו, בשתיקה, מתבוננת בעיניים, בפניהם של האחרים בקהל שמתפעלים, מזמזמים, נעים בקצב של מוזיקה וחיוך. משפחתה מתקשרת לראשונה עם הפנים האמיתיות של בתם! הם לא שומעים דבר, אבל הם קוראים על פניהם של אחרים את ההנאה שקולה של רובי מייצר בהם.
באופן עקרוני, אם אתה רוצה סרט נחמד על בגרות של בחורה עם שמיעה תקינה לחלוטין, שמשפחתה החירשת תלויה בזה מאוד – אתה באמת יודע מה אתה מחפש – אז תראה את הסרט הזה.

Exit mobile version