סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

האי (2020) The Island

אומרים שהסדרה האי חזתה את המגיפה קורונה שעולם שלם מתמודד איתה. כאשר מתגלה שפעת עופות מיונים בצפון סין, לאנשים החיים על אי אידילי בים הצפוני אין בעיה. אבל יום אחד, סירת מפרש הנושאת גופות של זוג בריטי מביאה את הנגיף לאי. זה נשמע כמו תסריט בהשראת קורונה, אבל למעשה, “האי”, הפקה גרמנית-דנית, צולמה בשנת 2019 ושודרה בטלוויזיה הגרמנית, בעוד אירופה ושאר העולם התחילו להתמודד אם המגיפה רק בהתחלת 2020.

שם הסרט: Sløborn
הסדרה מספרת את הסיפור על איך החיים על אי בדיוני משתנים לכאוס מוחלט עם הופעת הנגיף. לתושבי האי מומלץ ללבוש מסכות פנים ולשמור על מרחק חברתי. כללי ההסגר מוצגים מאוחר יותר, וכמובן, ישנן תיאוריות קונספירציה לגבי מקור ההתפרצות.

האי פרקים מלאים לצפייה ישירה, הסדרה ללא תרגום לעברית – יש כתוביות אנגלית

nbsp

 

 

 

 

 

 

 

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסדרה האי

קראתי כתבה שהבמאי של הסדרה היה המום כשהגיעה המגיפה. יוצרי הסדרה תיארו אותה כמותחן פוסט-אפוקליפטי המתרחש באפוס מודרני החוקר מה קורה לבני אדם מודרניים כאשר הציוויליזציה השברירית קורסת. זה כמעט הוסר מהמסכים, לאחר שהנהלת הטלוויזיה הגרמנית הביעה את דאגתה שהסדרה עלולה להיות קרובה מדי למציאות והצופים לא יתמודדו עם מצב יוצא דופן כזה.
“השאלה הייתה אם נוכל לבקש מהקהל שלנו לצפות בסדרה כזו עכשיו”, אמר כריסטיאן אלוורט, הכותב והבמאי של הסדרה.
אלוורט התייעץ עם וירולוגים וצוות שירותי החירום כדי לברר איך גרמניה מתכוננת למגיפה קטלנית האמיתית. הוא גילה שהוא שואב השראה מהמחשבה שאסונות קורים במיוחד במקומות אחרים ותהה איך זה יהיה אם יקרה קטסטרופה סביבו.
האמת שלא התלהבתי מהסדרה אבל כדי לצפות בה בכל זאת כדי להבין יותר מה קורה לנו קורה גם בעולם המקביל…

אני חושבת ש-3 כובים זה מספיק לסקרן אותכם לצפות בסדרה.

 

Exit mobile version