סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

לשבור את הקרח 2 (2019) Frozen 2

2525לשבור את הקרח 2 הוא המשך של הסרט הראשון ואין ספק שהוא עולה לרמה אחרת מכל הבחינות. סרט מצויר מתאים לכל הגילאים עם אפקטים מיוחדים ושירים מאוד יפים. בסרט לשבור את הקרח 2 נכיר את סיפורם של חביבי הקהל – אנה, אלזה, קריסטוף, אולף וסוואן – שעוזבים את ארנדל ליער עתיק, שבו תמיד סתיו, כדי לגלות את מקור הכוחות של אלזה, אבל גם כדי להציל את הממלכה.

הקסם של הרפתקאותיהן של גיבורי הסרט, מגובה ברגעים מוזיקליים כובש את ליבם של הצופים.
לשבור את הקרח לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.7]

הביקורת של לילך לסרט לשבור את הקרח 2

קודם כל, אני חושבת שמדובר על סרט מעולה אבל לא חושבת שהוא יותר טוב מסרטים אחרים של דיסני שראיתי לאחרונה בשום צורה. כן, הסרט בסדר, הגרפיקה נהדרת, השירים עליזים ואופטימיים, אבל זה בערך זה. שזה יהיה אפילו יותר טוב מהאריה קינג, לפי סיפור איש השלג, הוא הרבה יותר טוב מהמקור, הסיפור של הסרט טוב אבל לא מביא יותר מתח, לא יותר רגש או משהו, אז אני לא יכולה שלא לתהות, למה הם לא עשו זאת. תיצמדו לסיפור המקורי בבקשה, כפי שאמרתי, אהבתי את הסרט, אבל הוא בהחלט לא ראוי להערכה ולכותרות כמו “האנימציה הטובה ביותר של העשור האחרון” כי הוא לא.

הסרט די מורכב, התוכניות הנרטיביות משולבות היטב, יש לנו הרבה דרמה, הומור, רומנטיקה ומוזיקה. העובדה שזה מחזמר היא הנכס הכי טוב של הסרט לדעתי. ללא ספק, הדמות המבריקה ביותר היא אולף, שמתעלה הרבה מעל הממוצע של האחרים. בסופו של דבר, הסרט זוכה למתח רב, אשר ממתן המבול השמח. בסך הכל, תסריט יפהפה של האגדה “עלמת השלג”, מאוד מרגיע ומצחיק, והעובדה שאנחנו עוקבים אחריו עם ילדים לידנו, מוסיפה קסם.
הדמויות מוגדרות היטב, השורות מצליחות למסגר היטב את הנרטיב. אף דמות אינה מקרית, כל אחד מוצא את תפקידו מוצדק היטב בסיפור. אנימציה יפה, מלאה בנופים פנטסטיים…
, הסרט הוא התגלות אמיתית גם למבוגרים, רומנטי ושובה כאחד.סרט בימוי טוב מכל נקודות המבט, ולכן התמונה הכוללת נראית קסומה, עם דיאלוג מלא במהות, תוסס, נתמך בעומק , מוזיקה מרגשת, שירים שיישארו בלתי נשכחים.סרט בנוי מ”לבן”, תפאורה של חורף שיהיה נצחי, בו זורחים פרונאות מתארות בצורה נעימה, עם טוב ורע, השיק גיבור שיישאר סמל, ולכן אני חושב שהסרט הופך לקלאסיקה.

אני יכולה לתת רק 4 כובים  מתוך 5.

 

Exit mobile version