סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

פרויקט אדם (2022) The Adam Project

פרויקט אדם הוא סרט חדש בנטפליקס שמספר את סיפורו של טייס שמטייל בזמן שחוזר אחרונה כדי להתחבר לעצמו הצעיר ולאביו המנוח. הוא רוצה להתפייס עם העבר ולהציל את העתיד. ריאן ריינולדס מגלם את הטייס, אדם ריד, בעוד ווקר סקובל מגלם את אדם ריד צעיר ממנו.

פרויקט אדם לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3.5]

הביקורת של יונתן לסרט פרויקט אדם

פרויקט אדם הוא שיתוף הפעולה השני של שון/ריאן, השלישי שהוכרז זה עתה, כלומר דדפול 3. זה סרט מושלם לצפייה עם כל המשפחה והוא זמין בנטפליקס!
אדם ריד הוא טייס שבאמצעות הטכנולוגיה של מסע בזמן, חוזר ב-2018 כדי לתקן שגיאה חמורה שעלולה להיות בעלת השלכות קטסטרופליות. אדם ריד מ-2022, הוא ילד אסתמטי אבל עם לשון חדה מאוד, מספיק כדי לעצבן את כל הסובבים אותו. כאשר אדם מגיע בטעות בשנת 2022 בטעות, השניים נפגשים, ומאחדים כוחות כדי לחסוך זמן בעצמו.
הצוות מאחורי הלהיט מביא לנטפליקס משהו שהיה חסר לו מזמן, סרט מקורי טוב. כן, שון לוי וריאן ריינולדס הצליחו עם פרויקט אדם לעשות סרט טוב, פרויקט תשוקה לשניים, מדע בדיוני שמציעה הצגה, אקשן, קומדיה אבל גם נשמה, כמו גם מכתב אהבה לכותרים מפורסמים רבים אחרים.

סרטים שמתמקדים במסע בזמן הם לא חדשים, אבל שון לוי יודע להציג דברים כדי שהכל לא ייראה ממוחזר. ריאן ריינולדס כבר משחק בעצמו, אז מי שנמאס לו מהפה שלו נוגע במסך על אש אוטומטית עלול להתקשות בסרט הזה אז הזהירו מראש.
אז ריאן ריינולדס מגלם את אדם ריד, שמגיע מהעתיד לעבר כדי למצוא תשובות לכמה שאלות מטרידות. העובדה שהוא נמלט לא עוזרת לו הרבה, כי בבהלה לעזוב ובירי הוא עושה טעות ונוחת ב-2022, לא ב-2018 כפי שתכנן. כאן הוא נתקל בו, תלמיד בית ספר, אסטמטי והמטרה העיקרית של הבריון בבית הספר, בשל פיו גדול מדי. כמו כן, אדם מהעבר עדיין מנסה להתאושש ממותו של אביו, עובר כמה רגעים שאדם מהעתיד היה רוצה לשכוח לתמיד. הסרט הופך אפוא לחלון קטן לשכוח, לסלוח, את החיים שחיו דרך פריזמת הכעס כלפי הנפטר, אך גם למצוא הזדמנות שנייה ובעיקר.

צוות השחקנים הוא מהשורה הראשונה, במיוחד הצמד ריינולדס/סקובל, כשהילד גונב לעתים קרובות את החזית. השניים סינכרוניים לחלוטין, והאינטראקציות ביניהם מביאות לסרט את המקור העיקרי להומור אבל גם את הנשמה הנוספת שהזכרנו למעלה. קינר כרגיל מושלם בתפקידי נבל, חבל שלא רואים יותר מרפאלו או סלדנה, אם כי ככל שנקבל, זה מספיק. אני מרוצה במיוחד מאיכות האפקטים המיוחדים, שבשום שלב לא עדיפים על סרט שיצא בקול תרועה רמה בבתי הקולנוע.

Exit mobile version