סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ראמבל (2022) Rumble

ראמבל הוא סרט מצויר לילדים שמדגיש את הניסיונות והתלאות שנוצרים בין הבחורה וויני וויני מאמנת היאבקות לסטיב, מפלצת ענקית והמגושמת. הסרט מתרחש בסטוקר, עיירה שהוכרה בעבר בזכות צמד המפלצות-מאמנים האייקוני שלה. כל זה השתנה כשהצמד הלך לאיבוד בים, אבל למרבה המזל, עכשיו רוצים להחזיר את סטוקר לימי הזוהר שלו.

וויני היא בתו של מאמן היאבקות אהוב ומצליח והיא רוצה להיות אלופה כמו אבא שלה. היא מתחילה לאמן את המתאבק סטיב בכוונה להביא אותו למקום ראשון בתחרות. האם הם יצליחו לנצח?

ראמבל לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4]

הביקורת של יונתן לסרט ראמבל

אם יש דבר אחד זה היאבקות מקצועית. דמיינו את ההפתעה שלי כשראיתי את סרט אנימציה החדש, ראמבל, המתרחש בתוך טבעת היאבקות. ראמבל  מתרחש בעולם שבו בני אדם ומפלצות ענק מתקיימים יחד. עם זאת, בעולם הזה, מפלצות הענק נוטות לעבוד כמתאבקים מקצועיים גדולים. שאילת השראה מימי הטריטוריה הישנה של ההיאבקות המקצועית, עיירות מולדת וערים גדולות מציגות קבוצות היאבקות גדולות שמתחרות על החגורה הגדולה. העיירה הקטנטנה סטוקר-און-אייבון מאבדת את אלופות לטנטקולר וזה גורם לגאווה ושמחה של הכפר אבל אצטדיון סטוקר, נמצא בסיכון להיסגר. הסיפור מתחיל כאשר בתו של המאמן קויל האגדי וויני (ג’רלדין ויסוואנתן) מחליטה ללכת בדרכו של אביה ולאמן מפלצת חדשה שתקום כאלופה. המפלצת המדוברת היא סטיב (וויל ארנט), מפלצת אדומה ענקית שקבורה בחובות של שנים. הסרט מנסה ליצור דמויות ניתנות לקשר בנסיבות מוחלטות שלא מהעולם הזה. בנוסף, הסרט כולל הרבה יותר להיטים ממה שהוא מפספס, למרבה המזל.

באותה רוח כמו סרט כמו המכוניות של פיקסאר, ראמבל מציע תובנה ייחודית לחלוטין לעולם ההיאבקות המקצועית. הרבה קטעים מהנים זוהרים כשהמפלצות הענקיות מתענגות על תהילת הערצת המעריצים ומתהדרות בעושר ובתהילתן. זה תרחיש מגוחך לחלוטין שמרגיש כאילו הוא לא אמור לעבוד. עם זאת, הודות לכמה כתיבה חכמה ובדיחות בלתי צפויות וגאגים, הסרט כולל הרבה ביטים משעשעים בתוך 90 הדקות שלו.
ראמבל  מציע סיפור ז’אנר ספורט אב טיפוסי. אנדרדוג גדוש ומזלזל משתף פעולה עם עולה צעיר עם משהו להוכיח. הוא מגשש ועושה טעויות, אבל בסופו של דבר, הוא מוצא דרך להתמיד. זה נוסחתי. אבל, בתור אוהד של היאבקות, זו תפיסה מרעננת באמת על האבסורד שהוא היאבקות מקצועית. בנוסף, ראמבל מציגה שלל דמויות מהנות ומעניינות עם הרבה קסם ושנינות.

בסך הכל, יוצר תכונת אנימציה יצירתית וייחודית לחלוטין. למרות שהוא כולל כמה גאג’ים עייפים הנראים לעתים קרובות בקומדיות מונפשות, התפאורה של עולם ההיאבקות מרגישה רעננה. רומבל לא לוקח את עצמו יותר מדי ברצינות. הסרט גם מגיש כמה משחקי היאבקות מהירים ואנרגטיים בתוך המעגל הריבוע. אוהדי היאבקות שמחפשים זמן טוב לא יכולים לבקש הרבה יותר מזה.
אני מעניק לסרט 4 כוכבים מתוך 5.

Exit mobile version