סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

זאב אש (2017) The Fire Wolf

זאב האש היא דרמת אומנויות לחימה סינית עם תרגום לאנגלית. העלילה מספרת על הנקמה והגאולה שמשתלטות על לוחם MMA בדרמת אומנויות לחימה סינית זו. פאנג יאהו הוא אלוף אומנויות לחימה מעורבות MMA ששגשג בקריירה שלו בזירה. עם זאת, כשהוא מסרב להיכנע  בקרב, הוא מתמודד עם זעמו של הבוס המקומי קינג. כאשר קינג מקים את יהוא ושולח אותו לכלא, אחיו של יאהו, ישואי, קובע תוכנית לנקום. הכל מתחיל בהסתננות לארגון של קינג דרך חברתו של קינג, שמתחבבת על ישואי. כאשר ישואי מוכיח את עצמו ככוח שצריך להתחשב בו, קינג מתרשם מהכישורים של ישואי במועדון הקרב המחתרתי שלו.

בעוד שישואי ממשיך להצליח כשכוונותיו נפגשו, לקינג יש נשק סודי בצ’יאן קון, שאותו הוא מתכנן להפוך לאלוף האמיתי שלו לאחר שבגד ביאהו. כאשר קינג פותח קרב בין צ’יאן קון לישואי, זה מתחיל בכך שישואי מקבל את העליונה. כלומר, עד שצ’יאן קון כופה על ישואי בהכנעה שמותירה אותו במצב וגטטיבי. קינג חושב שהוא יצר את זה. עם זאת, מה שהוא לא מבין זה שיהו ריצה את עונשו. הוא בחוץ וכשהוא מגלה מה קרה, הוא מוכן לנקמה.

זאב אש לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – סרט סיני עם כתוביות באנגלית או בכל שפה אחרת שתבחרו.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 5]

הביקורת של אביב לסרט זאב אש

קודם כל אני שמח שיש לי הזדמנות לצפות בסרטי אומנויות לחמה כאן באתר זה כי זה התחום שלי ובגלל זה החלטתי לכתוב ביקורת. הסרט זאב אש מזכיר את הסרט “נולד פראי” מהונג קונג משנת 2001, שבו אדם מנסה לנקום באחיו בבוס מאפיה ובזירת הקרב המחתרת שלו. עם זאת, לסרט הזה יש את אותה הנחת יסוד, רק שהסרט נפתח עם הדמות הטיטולרית, פאנג יאהו, בכלא. נוסף על כך, בסרט יש את שי מנגווי משחק את שני האחים עם מראה שונה א-לה ז’אן קלוד ואן דאם ב-Double Impact, רק להחליף את השיער החלק האחורי עם ישואי עם שיער בלונדיני ואחיו ישואי עם שיערו הכהה הטבעי.
בתור ישואי, שי מוציא מהסוג הזה של יהירות בגלל היותו אלוף. עם זאת, בזמן שהוא כלוא הוא מתחיל להבין מדוע הוא הוקם ומוצא את עצמו לא יהיר כפי שהוא מוצא את עצמו במקום מסוכן מאוד. בינתיים, בתור ישואי, אנו רואים אותו מוצג כלוחם חצוף צעיר שמתכוון להסתנן לבוס ההמון קינג על ידי כפייה תחילה על המול של קינג, בגילומו של גאו יי, ואז בסופו של דבר מוכיח את עצמו.

כמובן, טוויסט נזרק כאשר קינג מתכנן להפוך לוחם אחר לאלוף שלו וכאשר ישואי כמעט נהרג, זה הזמן שבו יאהו חוזר מהכלא.
שי מנגוויי לא רק מככב בסרט, אלא גם משמש כמנהל אומנויות הלחימה של הסרט. הוא גורם לא רק לעצמו, אלא גם לקאסט האחר של הלוחמים להיראות טוב. הקרבות מורכבים מלחימת MMA עם כמה טריקים וטאקוונדו מעורבבים. לא רק שהקרבות עשויים היטב כאן, אלא שאפילו לסיפור יש פיתולים משלו. זה בא במיוחד כשמדובר בדמותה של המלך של קינג, שאוהבת את ישואי ומציעה ליאהו הזדמנות לעזור לה לנקום. עם זאת, יש יותר בדמות שלה שהיא נוטה להוביל אולי כדרך להיפרד מקינג כי נראה שאכפת לו יותר מכוחו ומכספו מאשר מאהבה.

סרט מומלץ לכל מי שאוהב לחימה MMA ואני נותן לו ציון 4 מתוך 5 כוכבים.

 

Exit mobile version