סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

חתונה בהסוואה (2022) Badhaai Do

חתונה בהסוואה היא קומדיה הודית על סיפור מצחיק שרוקה בקהילה ההומואים והלסביות. סומי ושרדול, הומו ולסבית, מנהלים חיים כפולים ומדוכאים חברתית כחברים סגורים בקהילת הלהט”בים. הם התחנו בנישואים פיקטיביים כדי לרצות את משפחותיהם והם מקווים שזה ייתן להם כיסוי בזמן שהם רודפים אחר בני זוג לפי בחירתם. מה הם משיגים בסופו של דבר בכך ואיך יוצרים את הנרטיב של הבדרן המשפחתי הזה.

חתונה בהסוואה מתאר ברגישות את הבדידות שחשים הומוסקסואלים, במיוחד כאשר חסר להם חלון לתקשורת גלויה עם משפחתם ונאלצים להתמודד עם בעיות בעצמם. כיצד מנסים הגיבורים של הסרט לצאת מהבדידות ולתקשר עם משפחתם מודגש במחצית השנייה של הסרט.
חתונה בהסוואה מנסה לנרמל את תיאור של הקהילה ההומואים והלסביות ומערכות היחסים הרומנטיות שלהם. גם המורכבות של נישואים, משפחות מסורתיות ממעמד הביניים ודרישותיהם מיחידים הוצגו ברגישות ובריאליזם. היופי של הנרטיב טמון בעובדה שאין שיפוטיות – הדמויות אינן זוכות ליחס שונה כי הן הומו. מלכתחילה, הסרט מתייחס לנטייה המינית של הצמד הראשי בצורה עניינית ככל האפשר.

חתונה בהסוואה לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא לא הופיע עדיין ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של מאור לסרט חתונה בהסוואה

נישואים נעשים בגן עדן, או לפחות כך אומרים. מעניין לציין שמספר עצום של “נישואים שמימיים” הללו נראים כולם מבריקים ומוארים בשל הפשרות שנעשו על ידי זוגות ברמות שונות. בחתונה בהסוואה, הפשרה הזוגית הזו היא מסוג אחר – כזו שלא מרבים לדבר עליה אבל הייתה קיימת כל הזמן.
למי שלא בקי, זה נקרא נישואי לבנדר – שהם נישואי הטרו בין שני הומוסקסואלים, המסכימים להסדר הנוחות הזה מסיבות שונות כמו ניסיון להשתלב בחברה, הימנעות מסטיגמה חברתית הנובעת ממעמדם הרווק, ושימוש בו בתור כיסוי כדי שיוכלו לחיות את חייהם במראית עין של חופש. סרטו של הרשוורדן קולקרני מתאר את הסידור המסובך הזה בהומור ובשנינות – אך לא על חשבון הדמויות – ומטפל בדילמה של הגיבורים במידה רבה של רגישות.

הסרט הוא ניסיון להעביר את המסר שנטייה מינית לא צריכה ולא מגדירה מיהו אדם. סרט המשך לסרט עטור הפרסים הלאומיים הרבים, חתונה בהסוואה, הסרט הוא צפייה משפחתית מבדרת.
בסרט, הזוג הטרי סומי ושרדול חיים כמו שותפים לדירה. מה שעוקב אחר חתונתם של סומי ושרדול הוא המסע שלהם בהליכה על קליפות ביצים כדי לשמור על סודם ממשפחותיהם, מחבריהם ושכניהם, תוך ניסיון להישאר נאמנים למי שהם. תוך כדי כך הם מוצאים את עצמם רצים ממצב כאוטי אחד לאחר. ההפסקות הרומנטיות של שרדול וסומי עם בני זוגם האמיתיים מתנגנים בסוג של קלות, נוחות וסוערת שראינו בין כל זוג אחר בסרטים שלנו – אינדיקציה לכך שכוונת הסרט היא לא ליצור סטריאוטיפ של הקהילה ההומואים והלסביות אלא לשנות דפוסי חשיבה ולבטל דעות קדומות נגדם.

הגילום של שרדול של ראג’קוממר ראו הוא נקודתי. הרגעים הטעונים רגשית במיוחד יפים להחריד. יש לו אחיזה איתנה בדמותו, אותה הוא משחק בחן וביושר מוחלטים. מבטאת את הסערה, היא נלחמת בפנים ללא מילים זה קסם שיש לה בשפע. צ’אם דראנג עושה הופעת בכורה משובחת בבוליווד עם תפקיד שדורש אומץ לעולה חדשה. יש לשבח כאן את היוצרים על כך שהם ליהקו אמן מצפון-מזרח כמופר מקביל, דבר נדיר בקולנוע ההינדי. גולשן דווייה ראוי לציון מיוחד, הקמיע שלו הוא חבילת ההפתעה. חפש את זה!
ניתן היה לערוך את המחצית הראשונה טוב יותר כדי להוסיף קצב להליכים. הנרטיב, בניסיון להוסיף רבדים, מאבד את דרכו בכמה הזדמנויות, אך לבסוף, הוא מגיע לביתו.

מגיע לסרט 4 כובבים אמיתיים

 

Exit mobile version