סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קליפורד הכלב האדום הגדול (2021) Clifford the Big Red Dog

קליפורד הכלב האדום הגדול היא קומדיה לכל המשפחה. כאשר הילדה החמודה אמילי פוגשת בחור שאוהב ומציל בעלי חיים לא ידעה מיקרה בעתיד הקרוב… היא מקבלת במתנה גור קטן ואדום אבל מעולם לא ציפתה להתעורר ולגלות כלב ציד ענק באורך 10 מטרים בדירתה הקטנה בניו יורק. בזמן שאמה החד-הורית יוצאת לעסקים, אמילי ודודה המהנה אך האימפולסיבי קייסי יוצאים להרפתקאות מיוחדות…

קליפורד הכלב האדום הגדול הוא סרט עלילתי חדש המבוסס על ספר הילדים הפופולרי באותו השם, שנכתב על ידי נורמן ברידוול, שעלה לראשונה בשנת 1963.

קליפורד הכלב האדום הגדול לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט קליפורד הכלב האדום הגדול

אני זוכרת, כילדה בשנות ה-90, קראתי ספריקליפורד הכלב האדום הגדול ואהבתי את הרעיון של כלב גדול ואדום (במיוחד שהייתה לי נקודה רכה לצבע האדום). בכנות, זה קצת מפתיע אותי שלקח כל כך הרבה זמן עד שקליפורד הגיע למסך הגדול, וזה די מאוחר. עם זאת, בעוד הטכנולוגיה כאן כעת כדי להעביר כראוי את גודלו של קליפורד למסך הגדול, הסרט העלילתי נופל בסופו של דבר טרף לנוסחת הסרט המשפחתי הממוקדת בילדים.
עכשיו, אל תבינו אותי לא נכון בקביעה זאת כי אני מאמינה בתוקף שסרטי משפחה יכולים להיות טובים למבוגרים בדיוק כמו שהם טובים לילדים. יש לא מאת סרטים לילדים שמצליחים מעבר לקהל היעד הצעיר המיועד ומתחברות גם לצופים המבוגרים יותר. אפילו הלייב אקשן / האנימציה ההיברידית Sonic the Hedgehog בשנה שעברה היה די טוב.
עם זאת, נראה שרוב הסרטים ההיברידיים, כמו קליפורד הכלב האדום הגדול, מוטים כמעט אך ורק לכיוון הדמוגרפי הצעיר יותר. בטח, אולי אני נופלת תחת דמוגרפי הורים פחות נפוץ שצופה יותר בבידור מאחרים ורואה אותם יותר בעין ביקורתית, אבל אני גם מאמינה שהבידור המשפחתי הפנטסטי יותר הרס את הבילוי הבינוני יותר. אותו הדבר ניתן לומר על אוכל – אתה יכול ליהנות מהמבורגר במקדונלד’ס עד שיש לך המבורגר הרבה יותר טעים ומשביע במוסד משובח יותר. פתאום ההמבורגר הזה שפעם חשבת שהוא די טוב פשוט לא חותך אותו יותר. עכשיו היה לך יותר טוב.

קליפורד הכלב האדום הגדול הוא לא סרט משפחתי נורא, אבל הוא גם לא נהדר. זה מרגיש די נוסחתי מההתחלה, וזה מסתיים בצורה קצת צפויה. וגם אם לא ניבאתם את התוצאה המדויקת, תבינו שבהחלט ראיתם משהו כזה בעבר. כדי להחמיר את המצב – ואני כנראה מגזימה בשימוש במילה הזו – הסרט קצר בצחוקים, מסתמך יותר מדי על המתיקות של דארבי קאמפ כשדמות הדוד הקטנה של אמילי וג’ק וויטהול, קייסי, לשאת את הסרט. אפילו אם טוני הייל הוא הנבל, טיארן, נשמע כמו ניצחון על הנייר, אבל הוא פשוט לא מביא מספיק הומור לדמות (בניגוד ל-Robotnik של ג’ים קארי ב-Sonic). כיף לראות אותו בתפקיד כזה, אבל הדמות כובלת את ידיו של השחקן מהיכולת להביא הרבה לסרט. וויטהול, שהיה לו תפקיד גדול בשייט בג’ונגל הקיץ, גם בסדר בתור קייסי, אבל אני לא חושב שיש לו מספיק נוכחות כדי לשאת את נטל הסיטואציות הקומיות של הסרט. וקליפורד בהחלט חמוד בפני עצמו, אבל הוא לא ממש משאיר את אותו הרושם כמו, נגיד, חסר שיניים ב”איך לאמן את הדרקון שלך”. וכשהדמות הטיטולרית לא משאירה הרבה רושם (וזה גדול), יש לסרט שלך כמה בעיות רציניות.

4 כוכבים זה מאוד סביר לסרט זה.

 

Exit mobile version