סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

דוג טריפ (2022) Dog

דוג טריפ היא קומדיה מרגשת על הקשר שנוצר בין לולו, כלבת רועה בלגי לבין בריגס, חייל לשעבר בכוחות המיוחדים של צבא ארצות הבית. הכלבה של חברו הטוב ביותר שנפתר, נמצאת אצל בריגס ועכשיו יש לו משימה מיוחדת: להביא את כלבה ללוייה של חברו למרחק של כ-2500 ק”מ. הם יוצאים למסע לאורך חוף האוקיינוס ​​השקט כדי להגיע בזמן להלוויה.

לאורך חוף האוקיינוס ​​השקט, במהלך חוויות רבות, עוברים ברינגס ולולו הרפתקאות שונות ובלתי צפויות. הסיפור המרגש של אינספור דברים שאדם וכלב לומדים זה מזה בדרך שכולה הפתעות.

דוג טריפ לצפייה ישירה, הסרט המלא לא הופיע ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

הביקורת של מאור לסרט דוג טריפ

כמובן שחלק נכבד מהאטרקציה של הסרט דוג טריפ הוא פשוט ההתפעלות של לולו, הכלבה החכחמה וזה גורם לסרט להיות מאוד טוב.  צ’אנינג טייטום הוא גם שחקן וגם במאי: בן זוגה בתפקיד הראשי הוא ריד קרולין, התסריטאי של מייק האומן, ולכן מי שהזכיר את פרטים של השחקן הראשי לפני זמן רב. המסע הארוך מבסיס צבאי במדינת וושינגטון לבית קברות באזורים הכפריים של אריזונה נותן לטאטום את ההזדמנות להדגיש כל ניואנס של הסוס המגושם אך הרגיש ברפרטואר שלו, תוך התמודדות עם אנשים אקסצנטריים שונים, אותם הוא ולולו פוגשים יחד. הדרך: זוג מרפאים טנטריים, שוטר צבאי לשעבר שובב, מגדל קנאביס פרנואיד ואשתו המחוננת בנפשו.

בסן פרנסיסקו יש לנו סצנה שלא הייתה נראית לא במקום בקומדיית אולפן משנות ה-90: טייטום מתלבש במדים ומעמיד פנים שהוא עיוור כדי להגניב דירה בחינם במלון יוקרה, רק כדי שהוא נבעט החוצה כמה שעות לאחר מכן, כאשר לולו הבחין באדם בלבוש ערבי מסורתי במסדרון, ואז הטיח אותו על הרצפה ותקע את הניבים שלו בזרועו.
תחבולות כאלה נותנות דחיפה קבועה לאנרגיה של החוט הנרטיבי הרגשי הראשי, העוקבת אחרי ההבנה ההדרגתית של ג’קסון שהיצור הזה שבטיפולו הזמני הוא במידת מה של רוח קרובה – אמיץ ואכזרי, אבל גם מסומן על ידי חוויות בתיאטרון המלחמה וה להוט למשיכות ארוכות והליכות בשקיעה. טאטום הוא חובב כלבים בעצמו – לולו, שלמעשה מגולמת על ידי שלוש כלבות שונות, נקראת על שם תרנגול הפיטבול-קטחולה האהוב שלו, שמת – ואטרקציית האדם-כלב חמימה וברור שאינה מזויפת. התסריט של קרולין וברט רודריגז סוקר את רוב המטאפורות סוחטות הדמעות שהייתם מצפים להן, חלקן מוצלחות יותר מאחרות – כמו שנאמר, טריקים חדשים הם לא בדיוק גולת הכותרת של הסרט הזה.

Exit mobile version