סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

כלב אדום (2011) Red Dog

הסרט כלב אדום מספר את הסיפור של כלב שאיחד קהילה שלמה וחיפש בכל אוסטרליה את הבעלים שלו שאבד זה מכבר.הכלב האדום הפך לאחד הכלבים המפורסמים בעולם כתוצאה מהסרט כלב אדום והרפתקאותיו. עם זאת, החיה הזו כבר הייתה מוכרת ואהובה הרבה לפני שהסיפור שלה הובא לאקרנים.

הכל בזכות הסופר הבריטי לואיס דה ברנייר, שסייר באזור פיבארה שבמערב אוסטרליה. שם הוא מצא את ההשראה לכתוב את הרומן “כלב אדום”, שיצא לאור ב-2001, עליו מבוסס הסרט. ברנייר הוא מחברם של רומנים מצליחים רבים כמו “המנדולינה של קפטן קורלי” או “ציפורים ללא כנפיים”, בין היתר. בקר בעיר דמפיאר כאשר נתקל בפסל המפורסם, הוא עורר מיד את סקרנותו. כן, הספר והסרטים (שניים צולמו עד כה) על הכלב האדום מבוססים על סיפור אמיתי.

כלב אדום לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט כלב אדום

הסיפור האמיתי של הכלב האדום מתחיל בעיירת הכורים פרבורדו ב-1971 ועד מהרה הפך לחבר אהוב בקהילת פילברה. היו לו הרפתקאות רבות והיו לו בעלים רבים, אם כי במציאות ניתן לומר שכמעט כל תושבי האזור אימצו אותו כשלו.
קלפי אוסטרלי אדום עור זה היה ידוע בתשוקתו לעמוד מול מכוניות על הכביש כדי לגרום להם לעצור ולתת לו לנסוע. כך עבר הכלב, שהאינטליגנציה שלו הייתה עדיפה על דגימות אחרות מגזעו, בכל האזור, מעיר לעיר. אנשים אומרים שהוא עדיין השתמש ברשת האוטובוסים מדי פעם. פעם אחת, נהג נרגן העז לסרב להיכנס, ועורר מחאה זועמת מצד שאר הנוסעים. כזה היה הכלב האדום היקר, הידוע גם בשם נודד פילברה.
בחייו הקצרים, רד דוג הפך לדמות מפורסמת מאוד במערב אוסטרליה: הוא אומץ על ידי איגוד עובדי התחבורה והפך לחבר רשמי במועדון הספורט והחברתי של דמפיר. כשהכלב מת ב-1979, רבים מתושביו של פילברה נבהלו. זו הסיבה שראש עיריית דמפייר החליט להקים פסל לזכרו. אנדרטה זו נושאת כתובת באנגלית שבה ניתן לקרוא: «RED DOG, Pilbara Wanderer. הוא מת ב-21 בנובמבר 1979. פסל שהוקם על ידי חברים רבים שרכש במהלך מסעותיו.
כפי שאמרתי בהתחלה, בזכות הפסל הזה, לואי דה ברנייר למד על סיפורו של הכלב האדום, מה שהוביל אותו לכתוב ולהודיע ​​על קיומו לכל העולם. מחווה ראויה.

מה שמסופר בסרט, המתרחש ב-1971, הוא ההרפתקה של כלב מקסים עם פרווה אדומה שנוסע בדרכים בחיפוש אחר בעליו. הסיפור מסופר בדיעבד, עם עדותו של נהג משאית בשם תומס שהגיע לדמפייר רק כדי לחזות בקבוצת גברים שמתכוננת להרדים כלב זקן חולה. אבל הכלב יקר לכולם מכדי לתת לו סוף כזה. אז, ללא יכולת להרוג את כלב אדום , הם נסוגים לבר הכפר, שם הם מתחילים להיזכר בסיפורו של הכלב וכיצד אותה חיה אצילית ונאמנה שינתה את חייו לטובה.
בסרט מככבים השחקן האמריקאי ג’וש לוק, טירת קיישה-יוז ניו זילנד ורייצ’ל טיילור ונואה טיילור האוסטרלית. את תפקיד הכלב האדום שיחק קלפי ידידותי בשם קוקו (אפשר לראות למעלה בתמונה שמובילה לפוסט).
סרט זה מדגיש את הנוף והאופי הייחודיים של אזור פילברה, תוך שהוא מספר את סיפורו של הכלב האדום באהבה רבה והומור. הצלחת הסרט הייתה כזו ששנים לאחר מכן, ב-2016, הוא קדם לו, בשם “Red Dog: True Blue”. בסרט השני הזה, שיצא בספרד בשם “אתה תמיד תהיה איתי”, הוא פחות דומע מהקודם. הסיפור מתמקד בשנים הראשונות לחייו של החיה, שהיא רק גור, ובחברות שלו עם ילד.
את הסרט השני על הכלב האדום המפורסם ביותר באוסטרליה ביים אותו במאי. את תפקיד הילד מגלם לוי מילר הצעיר, בעוד קלפי יקר בשם פניקס משחק את תפקיד הכלב האדום.

סרט מאוד מגרש וחינוכי שמגיע לו מקסימום כוכבים

 

 

Exit mobile version