סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

אנצ’רטד (2022) Uncharted

בסרט אנצ’רטד צאצא של החוקר סר פרנסיס דרייק מגלה את מיקומו של אל דוראדו האגדי. בעזרת המנטור שלו ועיתונאי שאפתן שמנסה לגלות את סודותיו תוך כדי שורד על אי מלא בפיראטים, שכירי חרב ואויב מסתורי. נתן דרייק (טום הולנד) מגויס על ידי צייד האוצרות המנוסה ויקטור “סאלי” סאליבן (מארק וולברג) כדי ללמצוא הון שצבר פרדיננד מגלן ואיבד לפני 500 שנה על ידי קאזה מונקדה.

מה שמתחיל כשוד עבור השניים הופך למירוץ מסביב לגלובוס להגיע לאוצר לפני סנטיאגו מונקדה האכזרי (אנטוניו בנדרס), שמאמין שהוא ומשפחתו הם היורשים החוקיים שלה. אם נייט וסאלי יצליחו לפענח את הרמזים ולפתור את אחת התעלומות העתיקות בעולם, הם ימצאו אוצר של 5 מיליארד דולר, ואולי את אחיו האבוד של נייט… אבל רק אם הם יוכלו ללמוד לעבוד ביחד.

אנצ’רטד לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 7 Average: 4.3]

הביקורת של מאור לסרט אנצ’רטד

מארק וולברג, אנטוניו בנדרס, סופיה עלי וטום הולנד מכוככים בסרט אנצ’רטד ואז אפשר לצפות לסרט טוב עם התסריט טוב ואפקטים איכותיים. הולנד עושה את מהלכי הספיידרמן שלו, וולברג הכריזמטי, בנדרס מסגיר את גילו (אבל עושה את העבודה שלו) וסופיה עלי מפתיעה. אפילו אבא גבריאל שיחק טוב, הזכיר לי את בוטלה בקינגס מן הראשון.
אנצ’רטד מתחיל באחד מאותם רגעי קפיצה קדימה לאמצע הסיפור, כדי שהסרט יוכל לפתות אותנו ברצף המדהים ביותר שלו: בריחה לא מכוונת של מטוס, עם נייט, לאחר שנפל מהמטוס, מתרוצצת על שרשרת חבלית של קוביות אריזה מגושמות, שכל אחת מהן מצוידת במצנח – רצף שאולי נשמע סטנדרטי, אבל הטכנולוגיה לדברים מסוג זה התקדמה, כך שזה נעשה בנשימה של הכל-ב-אחת לכאורה. דרך, עד שתוכל להישבע שטום הולנד נמצא למעשה אלפי מטרים באוויר, תלוי באצבע אחת. זה סוג הרצף שגורם לסקפטי של סרטי וידאו שבי לשבת ולומר, “אוקיי, מגניב, אני אלך עם זה.”

לפני כל מה שקרה, נייט הוא ברמן ניו יורקי שהוא גם כייס ומתבודד, כי הוא גדל בבית היתומים סנט פרנסיס בויז עם אחיו הגדול, סם (רודי פאנקוב), שסולק החוצה.  משאיר את נייט בן ה-10 להסתדר בעצמו. כאשר סאלי של וולברג מופיעה ישר, זה לא ממש צירוף מקרים – כל הקשרים בסרט נעוצים באחיו של נייט שנעלם – אבל השניים האלה עדיין נזרקים יחד כאילו הוקצו לאותה מכונית שוטר. אנצ’רטד הוא סרט חברים המתרחש באוויר, על המים, ובקברים עם כניסות פאזלים מכניות חבויות בקטקומבות של ברצלונה.
ברצף מוקדם ומהנה, נייט וסאלי מסתננים למכירה פומבית כדי שיוכלו לגנוב את עתיקת הפרס שלה: מפתח משובץ אודם זהב מטפטף שנראה כמו צלב מקושט. ישנם שניים מהמפתחות, וכדי שהם יעבדו אתה צריך את שניהם. יריבו של הזוג בכל זה הוא סנטיאגו מונקדה, שאבותיו מימנו את משימת מגלן; הוא מגולם על ידי אנטוניו בנדרס, שזוהר במצב נבל חד מימדי. “Uncharted” הוא בעצם מותחן פעולה על שתי צוותי ציד נבלות מתחרות קטלנית.

אהבתי את הסרט אנצ’רטד אבל לא יכול לתת יותר מ-4 כוכבים

 

Exit mobile version