סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

השמן (2020) Fatman

בסרט השמן עם מל גיבסון תכירו שסנטה קלאוס שהוא ממש אמיתי, הוא גר אי שם באלסקה, הוא מקבל חברות בת מהממשלה האמריקאית ומשבר השמחה בעולם מאלץ אותו למכור את שירותיו לצבא האמריקאי. מתגלגל על ​​הבובה שלו, כועס על כך שקיבל פחם לחג המולד, צעיר מלא כסף ומלא כסף שוכר מתנקש כדי לחסל את “שמן”.

סנטה בלתי נלאה ובלתי שגרתי נאבק להציל את העסק שלו בדעיכה. בינתיים, בילי, ילד בן 12 מוזנח ופגום, שוכר מתנקש כדי להרוג את סנטה לאחר שקיבל חתיכת פחם בגרב שלו.

השמן לצפייה ישירה, הסרט המלא ללא תרגום לעברית – כתוביות ודובר אנגלית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 3.7]

הביקורת של מאור לסרט השמן

השמן היא קומדיה פעולה שחורה מפתיעה, שאינה נרתעת מלשפוך דם על אגדת סנטה, פטמן מפתיעה אותו כזקן ציני, במלחמה מתמדת עם העולם, שמאס ברשעותם של ילדים, כנראה כפי שסנטה קלאוס היה עושה כעת. אם הוא בכלל היה קיים בזמננו. ככל הנראה הוא נמצא במשכורת של ממשלת ארה”ב, איתה הוא הכניס אותו לחוזה, ומכיוון שהתפוקה שלו ירדה בחצי בגלל העובדה שאין כל כך הרבה טוב בעולם, הוא בקושי מצליח לכסות את ההוצאות שלו, אז הוא נאלץ לספק שירותים למפעל שלו והאלפים שלו לצבא האמריקאי. זה תמהיל מוזר שעובד כי בשום שלב אתה לא צריך להטיל ספק באמיתות הדברים האלה, הסרט לוקח אותך איתו לטיול בעולם שלו. וכילד מפונק, שחושב שכל אחד הולך לרוחו, מקבל פחם על מעשיו, הוא נשבע לנקום.

אנחנו רואים את בילי הקטן שוכר מתנקש כדי לחטוף את עמיתו שהעז לזכות בתחרות מדעית לרעתו, אז זה רק נורמלי שהיא תכיר את המתח של מצבר לרכב – אז צפוי לנו פינוק. להבין עם איזה ענב רקוב יש לנו עסק. וכיוון שהוא רוצה לא יותר ולא פחות מראשו של השמן, נשלח מתנקש המשפחה לחפש אותו ולהוציאו להורג.
נראה ששתי התוכניות שעליהן הסרט עובד לא בעלות אותה סינרגיה, שכן תענוג לראות את מל גיבסון כאיש זקן נרגן עם שן נגד העולם, אבל זו על סיפור הנקמה נראית פחות מלוטשת, וברגע ש על מנת שניתן, הילד מת מהנוף. עם זאת, הוא נשאר זוחל מענג של וולטון גוגינס, למרות שדמותו לא נחקרה כלל, המניעים שלו לשנוא זקן מתעלמים מהתסריט.
עם זאת, הסרט עובד בצורה מפתיעה כקומדיה שחורה, בהיותו כנראה אחד הסרטים הכי לא טיפוסיים של העונה.

למרות שאני אוהב את מל גיבסון והיו לו סרטים מעולה לסרט השמן לא יכול לתת יותר מ-3 כובים מתוך 5.

 

Exit mobile version