סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קח את ידי (2018) Elimi birakma

16במרכז הסיפור של הסדרה קח את ידי עומדת אזרה, אישה צעירה מלאת תשוקה לבישול, בסימן מותו של אביה שהיה קונדיטור מפורסם. עולמה משתנה כשהיא פוגשת את צ’נק, גבר מקסים ממשפחה עשירה. בגלל שהיא חולמת להיות קונדיטורית גדולה, כמו אביה, אזרה הולכת לבית הספר הטוב ביותר באמריקה כדי לקחת שיעורי בישול. במקרה היא פוגשת את צ’נק, אחיינה של פרידה סלן. בשדה התעופה, במקום לקחת את המזוודות שלה, היא אוספת את המזוודות של צ’נק.

חייה של אזרה היו מושלמים עד שאביה מת. אמה החורגת של אזרה היפה מחליטה להיפטר מילדי בעלה לשעבר. כך מוצאים את עצמם אזרה ואחיה הצעיר מרט, הסובל מאוטיזם, נזרקים לרחוב ללא כסף. וכך, לאחר חיים בהם לא היה חסר לה דבר, אזרה מוצאת את עצמה נאלצת להתמודד עם העוני.
צ’נק, לעומת זאת, מגיע ממשפחה עשירה. הוא בתקופה של מרד. מכיוון שהוא מאשים את עצמו במותו של אביו, צ’נק מסרב להשתלט על העסק המשפחתי ופועל בחוסר אחריות. בגלל התנהגותו, הוא נמצא בקונפליקט מתמיד עם סבתו, פרידה סלן.
בשלב מסוים, בעודה מחפשת את אחיה הנעדר, אזרה פוגשת את גברת פרידה. האישה מציעה הצעה לצעירה שנותרה בדרכים, וכך מצטלבים שוב הדרכים של צ’נק ואזרה.

קח את ידי פרקים מלאים לצפייה ישירה עם תרגום לעברית

 

 

 

 

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

Exit mobile version