סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הפרי האסור (2018) Yasak Elma

זיינפ היא בחורה יפה שדבקה בערכים האתיים שלה ועובדת כעוזרת מנהל. כשהחברה בה היא עובדת מחליפה בעלות, הוא מתחילה לעבוד עם איש עסקים צעיר בשם עליהן. מדובר על בחור יהיר, מגניב, רציני ועשיר שלא נמנע מלפגוע באנשים. מהיום הראשון בחברה, עליהן וזינפ נלחמים כמו חתולים וכלבים. אף אחד מהם לא לוקח צעדים אחורה. עליהן אוהב את הדרך שבה זיינפ מתנהג ומתחיל לפתח כמה רגשות כלפיה. מצד שני, ילדיז חולמת על חיים עשירים. כדי להתקרב לאנשים עשירים, היא עובדת כמלצרית במסעדה ידועה. היא הכירה גבר עשיר ומתכננת להינשא לו כדי שתוכל לברוח מחייה מעוטי ההכנסה.

עם זאת, בסופו של דבר היא מבינה שלחבר שלה אין כוונה להתחתן איתה. חייה של ילדיז משתנים באופן דרמטי כשהיא מקבלת הצעת עבודה ממלכת החברה הגבוהה, אנדר. אנדר היא אישה יפהפייה בגיל העמידה, נשואה לאיש העסקים המכובד הלית. אנדר היא אשתו השלישית של הליט ומתגוררת בבית יוקרה גדול עם בנה ושתי בנותיה החורגות. אנדר והליט מעמידים פנים שהם זוג מאושר מול אנשים אחרים.
אבל הם לא באמת אוהבים אחד את השני. כשהם לבד, הם לא מכבדים אחד את השני ויש להם מחלוקת כל הזמן. אנדר רוצה להתגרש מבעלה מבלי לאבד את מעמדה החברתי והכלכלי בחברה. היא יודעת שבעלה כל כך חכם ומתוכנן. הליט היה נשוי בעבר פעמיים והתגרש מנשותיו ללא מזונות או פיצויים. אנדר לא רוצה להיות באותו מצב כמו נשותיה לשעבר של הליט. בגלל זה היא עושה תוכנית ומעסיקה את ילדיז. על פי התוכנית של אנדר, יילדיז תעבוד כעוזרת של הליט בחברה. היא תעשה כמיטב יכולתה כדי לפתות את הליט ולנהל איתו קשר רומנטי. כך אנדר תאשים את בעלה בבגידה ותזכה לפיצוי גבוה בבית המשפט. ילדיז מקבלת לבסוף את הצעתו של אנדר, אבל יש לה גם תוכניות משלה. ההחלטה שלה לא תשפיע רק על חייה, אלא גם על של אחותה, זיינפ. בסיפור הסדרה פירות אסורים (יאסק אלמה) תראו כיצד ישתנו חייהן של שתי אחיות. האם ילדיז תגשים את חלומותיה ותצליח לחיות חיים עשירים? האם אנדר תוכל להתגרש מבעלה ולקבל פיצויים גבוהים? האם זיינפ יתמוך בחפותה ולבסוף ימצא אהבת אמת?

הפרי האסור פרקים מלאים לצפייה ישירה עם תרגום לעברית

ניתן לצפות בסדרה הפרי האסור רק ביוטיוב

הפרי האסור לצפייה ישירה פרק 1

הפרי האסור לצפייה ישירה פרק 2

הפרי האסור לצפייה ישירה פרק 3

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

Exit mobile version