סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הספירה לאחור (2022) Moonfall

בסרט מדע בדיוני הספירה לאחור, כוח מסתורי מפיל את הירח ממסלולו וזורק אותו למסלול התנגשות עם כדור הארץ שיכול להרוס את החיים כפי שאנו מכירים אותם. רק כמה שבועות לפני ההשפעה, כשהעולם על סף הרס, למנהלת נאס”א והאסטרונאוטית לשעבר ג’וסינדה “ג’ו” פאולר (זוכת האוסקר האלי ברי) יש רעיון שיכול להציל את כדור הארץ שלנו.

אבל רק בריאן הארפר (פטריק ווילסון), יחד עם תיאורטיקן קונספירציה, קי. סי האוסמן (ג’ון בראדלי ממשחקי הכס) בטוח בהצעתה. הגיבורים הבלתי סבירים הללו יוצאים למשימה בלתי אפשרית בחלל, משאירים את יקיריהם מאחור, אולי לנצח – ומגלים סוד מדהים על הלוויין ה”טבעי” היחיד של כדור הארץ.

הספירה לאחור לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 5]

הביקורת של מאור לסרט הספירה לאחור

לא ממש התרשמתי מהסרט הספירה לאחור למרות שהביקורות אומרות שהוא סרט טוב. קודם כל חסר בסרט זה היגיון וקוהרנטיות, לסרט אין דבר כזה, הוא במקום מסע משעשע בלב הטירוף של במאי אובססיבי לנושא ההשמדה ההמונית.
יש כמה מאמצי משחק בודדים, במיוחד מפטריק ווילסון וה-MVP של הסרט, ג’ון בראדלי (סם ממשחקי הכס), והשאר מכנים את התפקידים שלהם בצורה הכי יבשה שאפשר. יש גם הרבה קלישאות ספציפיות לאמריך או בכלל, מה שנקרא סרטי האסונות האלה. נאומים פטריוטיים, צירופי מקרים גדולים, טכנו-קשקושים שרק משמשים להניע את הנחת היסוד קדימה, התמקדות ב-x חוטים נרטיביים ובמיוחד בקבוצה מסוימת של שורדים שלא אכפת לך ממנה בכלל, לרוב תוך פגיעה בסיפור המעניין באמת, אלו הם האלמנטים שבהם הבמאי הזה משתמש בראוותנות בלשוניות שלו, למרות שכאן נראה שהוא רוצה להשוויץ במגוון הטריקים שלו.

אחת הנקודות החיוביות של הסרט היא הקצב המהיר שכופה הסיפור, לא ברור למה הרבה דברים קורים, אבל אנחנו מתקדמים, חסרי אונים מול הטירוף התמידי הזה.
במהלך משימת חלל, אנומליה מובילה לכישלון המשימה ולאובדן חיי אדם. האסטרונאוט בריאן הארפר נמצא אשם וחייו מתפוררים. במשך 20 שנה, האנומליה מרגישה את נוכחותה, מה שמוביל לשינוי במסלול הירח ולקרבתו המסוכנת לפני השטח של כדור הארץ. בריאן והצוות הקשוח שלו הם הסיכוי היחיד שיש לכדור הארץ לשרוד.

לא יכול לתת לסרט זה יותר מ-2 כוכבים

 

Exit mobile version