סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

שנחאי נון (2000) Shanghai Noon

שנחאי נון היא קומדיה פעולה עם ג’קי צ’אן ואוון וילסון שמתרחשת במערב ופרוע ובמקבל בסין של אותה תקופה. המערב הפרוע פוגש את המזרח הרחוק בהפגנת כבוד, כבוד קיסרי ותיבת כסף, כאשר השומר הקיסרי, האקרובט צ’ון וואנג, מגיע לאמריקה כדי להציל את הנסיכה החטופה היפה פיי פיי מהעיר האסורה. בעזרתו של בן זוג מפוקפק, אישה לא צפויה, סוס בעל כישורים מוזרים, אך במיוחד על ידי הכשרתו המדהימה באומנויות לחימה, צ’ון יוצא להתעמת עם החמושים שנפלו במערב.

לאחר חטיפתו של הנסיכה פיי פיי הקסומה, הקיסר שולח שלושה מהשומרים הקיסריים האצילים והפוחדים ביותר להביא את כופר הזהב לחוטפים במערב הפרוע באמריקה. צ’ון לא היה בין הנבחרים. הוא עדיין מצליח להצטרף לקבוצה, ומציע לשאת את המזוודות של דודו, המתורגמן של צוות ההצלה. כאשר עוברים ברכבת במדבר נבאדה, הקבוצה מותקפת על ידי חבורת שודדי הרכבים, החבורה של רוי אובנון. עם זאת, הראש של כנופיה דואג יותר להעלות את רגשותיו מאשר להבטיח את הצלחת השוד. אז, באמצעות כמה הליכי אומנויות לחימה מהירים, צ’ון מפזר את התוקפים ומחזיר את הטרף, איתו הוא נשאר לבד במדבר. בינתיים, כשאינם מרוצים מכישלון הניסיון לשדוד את הרכבת, השותפים להפקרות נוטשים את הבוס שלהם, רוי אובנון, קוברים אותו עד צווארו בחול המדברי ובכך משאירים אותו טרף מפתה לעדר. של נשרים רעבים, מוכנים לסעודה מכובדת. המזל גורם לצ’ון לפגוש את רועי האומלל, שמבקש עזרה, כשהוא חוצה את המדבר. צ’ון מציית: הוא מציע לה כמה מקלות אכילה כמזון ומציע לה להשתחרר, גם אם היא לא יכולה להשתמש בידיה.
צ’ון ממשיך במסעו ובהרפתקאותיו. מול קבוצה של לוחמים הודים עורביים ומציל ילד אינדיאני, הוא הופך לגיבור בשבט סו, שהילד השתייך אליו ומקבל כפרס מקטרת שלום, סוס בעל הרגלים מוזרים ואישה יפה בשם “נופל משאיר”. צ’ון לוקח את המתנות שלו, פחות מקטרת השלום, ויוצא שוב לחיפוש הנסיכה.

שנחאי נון לצפייה ישירה, הסרט המלא דובר אנגלית – ניתן לבחור כתוביות בעברית

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט שנחאי נון

שנחאי נון הוא מערבון קומי שמפגיש שני שחקנים גדולים: ג’קי צ’אן ואוון ווילסון! יש בו הרבה שלבים מצחיקים וסצינות לחימה של ג’קי צ’אן! לאחר חטיפתה הסינית של הנסיכה פיי פיי הקסומה, הקיסר שולח שלושה מהשומרים האימפריאליים האצילים והמפחידים ביותר להביא את כופר הזהב לחוטפים במערב הפרוע של אמריקה.
צ’ון לא היה בין הנבחרים. עם זאת, הוא מצליח להצטרף לקבוצה, ומציע לשאת את המזוודות של דודו, המתורגמן של צוות החילוץ. כשהיא עוברת ברכבת במדבר נבאדה, הקבוצה מותקפת על ידי כנופיית שודדי רכבת כביכול, חבורתו של רוי או’באנון. עם זאת, הרברבן הראשי של החבורה עוסק יותר בהעלאת רגשותיו מאשר בהבטחת הצלחת השוד.

באמצעות כמה נהלים מהירים של אומנויות לחימה, צ’ון מפזר את התוקפים ומשחזר את הטרף, איתו הוא נשאר לבד במדבר. בינתיים, לא מרוצים מכישלון ניסיון השוד של הרכבת, השותפים חסרי החוק נוטשים את הבוס שלהם, רוי או’באנון, קוברים אותו עד צווארו בחול המדבר ומשאירים אותו טרף מפתה עבור להקת נשרים רעבים, מוכן לחגיגה. למרבה המזל, כשהוא חוצה את המדבר, צ’ון פוגש את רוי האומלל, שמבקש את עזרתו. צ’ון נענה: הוא מציע לה כמה מקלות אכילה כאוכל ומציע לה להשתחרר, גם אם היא לא יכולה להשתמש בידיה.

צ’ון ממשיך במסעו ובהרפתקאותיו. מול קבוצת לוחמים אינדיאנים עורב ומציל ילד אמריקאי, הוא הופך לגיבור בשבט הסיו, אליו השתייך הילד ומקבל כפרס צינור שלום, סוס בעל הרגלים מוזרים ואישה יפהפייה, בשם “עלים נושרים”. “. צ’ון לוקח את המתנות שלו, פרט למקטרת השלום, ויוצא לדרך שוב לחפש את הנסיכה.
שנחאי נון הוא סרט מעולה שחייב לראות – מי שראה אותו כדאי לצפות בו עוד פעם ומי שלא ראה מפספס.
5 כוכבים.

 

 

Exit mobile version