סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

המכשפה הטובה (2008) The Good Witch

אישה מסתורית בשם קסנדרה נייטינגייל עוברת לגור בעיר קטנה בבית ישן ונטוש שאומרים שהוא רדוף על ידי בעליה הראשון. לתושבי העיירה דעות חלוקות: חלקם היו רוצים להישאר (במיוחד מפקד המשטרה המקומית ג’ייק ראסל, אלמן עם שני ילדים), בעוד שאחרים היו רוצים שהיא תעזוב. בדרך מתרחשים כל מיני אירועים קסומים, והתושבים מייחסים אותם לקסנדרה. כולם תוהים אם היא באמת מכשפה.

המכשפה הטובה לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של לילך לסרט המכשפה הטובה

הסרט המכשפה הטובה מכיל לחלוטין את כל התכונות החיוביות של סרט שכדאי לצפות בו עם כל המשפחה. המצע האמיתי ובו בזמן מוסר ההשכל של הסרט הוא רק אינטליגנטי, דהיינו שבעשיית טוב לרעך (“ואהבת לרעך כמוך”), ודאי אלוהים יגמול אותך בכך שתעשה עבורך. כי טוב לחזור אליך אפילו פי עשרה, ומה שעוד יותר מכובד ורגשי הוא הצורך לסבול את זה ואפילו “להבין” את זה פעמים רבות, אפילו על אויבך כביכול, לכאורה או אפילו הראשוני שלך, למי כאשר באופן פרדוקסלי לכאורה אתה להגיב בסובלנות מפתיעה ואפילו בטוב לב לרעותיו כלפיך, אתה תמיד מצליח לקרב אותו ולגרום לו לנטוש את האיבה הראשונית כלפיך לתמיד, שיכולה להפוך בדיוק להיפך מהם, לזכות בהערכתו ואף בכבוד כלפיך !

סרט נעים וחם שעושה לך טוב, כובש אותך ומרגיע אותך. זה מזכיר לנו שהקסם נמצא בנו, רק מחכה לסיבה שתעלה על פני השטח. הפקה שכבשה אותי ברוגע המדהים שלה, גם אם הסיפור נועד כעיבוד מודרני לסיפורי מכשפות קלאסיים, ללא עובדות קונקרטיות, רק עם הנחות שמסקרנות אותך, עד לתוצאה המיוחלת. קתרין בל הוכיחה את עצמה כגיבורה מרשימה, מנהלת תפקיד טוב מאוד, נכנסת לסיפור כל כך טוב, שכן כל השחקנים, בסופו של דבר, מבחינת הפצה, הסרט עמד ללא הפוגה. זה הולך טוב, להיות סרט משפחתי נעים.

 

 

Exit mobile version