סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

הודעה אדומה (2021) Red Notice

הודעה אדומה עם דוויין ג’ונסון, ריאן ריינולדס וגל גדות שמכוכבים בסרט פעולה חדש של נטפליקס. האינטרפול מוציא הודעה אדומה (צו לאיתור ומעצרם של הפושעים המבוקשים בעולם), ומומחה הפרופילים הבכיר של ה-FBI, ג’ון הארטלי (דוויין ג’ונסון), מתחיל לעבוד. בחיפושיו ברחבי הגלובוס, הוא מתעורר בעיצומו של שוד נועז ונאלץ לאחד כוחות עם גנב האמנות הגדול בעולם, נולן בות’ (ריאן ריינולדס), כדי לתפוס את הגנב המבוקש ביותר של יצירות אמנות בעולם עולם, המכונה המשוגע (גל גדות).

ההרפתקה המסחררת שלאחר מכן לוקחת את שלושתם מסביב לעולם, על רחבת הריקודים, בכלא מבודד, בג’ונגל והכי גרוע מכל אחד מהם, תמיד שומרת אותם זה בחברת זה. גם ריטו אריה וכריס דיאמנטופולוס הם חלק מהקאסט יוצא הדופן.

הודעה אדומה לצפייה ישירה, הסרט המלא.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 3]

 

הביקורת של מאור לסרט הודעה אדומה

הודעה אדומה הוא המאמץ האחרון של נטפליקס בניסיונותיהם להבטיח את הזיכיון שלהם. לא נחסך מאמץ כדי ליצור את הסרט הזה, והוציא 200 מיליון דולר, והביא שלושה מהשחקנים הפופולריים ביותר בהוליווד, בסרט שוד שמזכיר את אינדיאנה ג’ונס ומדי פעם את ג’יימס בונד.
אם על הנייר היה נדמה שההצלחה תהיה מובטחת, למוצר הסופי חסר משהו חשוב ביותר, כלומר אישיות, שנראית לי כמעט חילול קודש בהינתן ששחקנים מסתמכים עליו. כולם משחקים במשחק שאנחנו רגילים אליו, דוויין ג’ונסון – המלכיט הסטואי עם לב זהב, ריאן ריינולדס – הרמאי המקסים שיורה קוצים, והאישה הקטלנית גל גדות.

לחלופין, למי שמעדיף אנלוגיות קומיקס – בלאק אדם חובר לדדפול כדי לצאת למלחמה עם וונדר וומן. אבל הכל נראה כל כך גנרי, מהתסריט עצמו ועד לתפניות העלילה האחרונות, שבסופו של דבר הייתה לי הרגשה שהסרט קצת ריק מדמויות (והעובדה שהמשטרה הנוכחית הייתה חסרת תועלת ביותר, תפקידה היחיד הוא הקיפו את החשוד והשאירו את הלכידה בידיו של גיבור, עומד במקום וצופה בדיונים ארוכים) למרות סצנות מהמוזיאון ברומא או מהכלא הסיבירי. והעובדה שהמסך הירוק מורגש לחלוטין בכל סצנה שצולמה בחוץ, הופכת את הסרט הזה לאחד ספציפי לזמנים שבהם אנו חיים, עם נסיעות מופחתות ופגישות אך ורק בזום.

אז הסיפור של הסרט הודעה אדומה סובב סביב שלוש ביצי זהב עטורות באבני חן שמרק אנטוניו נתן לקליאופטרה ושתיים מהן נמצאו ואחת אבדה עם הזמן. הסוכן המיוחד של ה-FBI, ג’ון הארטלי, מסייע לסוכן האינטרפול דאס אורבאשי בתפיסת גנב האמנות הבינלאומי נולן בות’, כשהוא מנסה לגנוב את אחת הביצים הללו ממוזיאון ברומא. לאחר שהמשימות של השניים מצליחות, ג’ון מוצא את עצמו נבגד על ידי המודיע שלו, בישופ, ולאחר זמן לא רב הוא עוקב אחרי בות’ לאותו כלא נידח בסיביר. כדי לטהר את שמו, ג’ון נאלץ לחבור לנולן כדי למנוע מבישופ לגנוב את שאר האוסף.
הסרט לא רע בכלל, אבל שיתוף הפעולה בין ריינולדס וג’ונסון נראה יבש, לפי המספרים, למעשה, כמו רוב הסרט. זה הולך בשביל הכיף אבל לא יותר מזה.

4 כוכבים זה באמת ציוו הוגן לסרט זה.

Exit mobile version