סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

סרטים מומלצים 2022

שנתיים אחרונות היו קשות עבור הקולנוע וגם סרטים 2022 מושפעים מקורונה. בינתיים בתי הקולנוע פתוחים וניתן לראות סרטים 2022 עם הגבלות שונות. הרבה סרטים מרהיבים ומיוחלים שנדחו בגלל המגיפה ייצאו לאקרנים ב-2022 והשנה החדשה מבטיחה להיות עשירה באמת בסרטים טובים.
חשוב: לא תמיד ניתן למצוא ביוטיוב סרט מלא 2022 ובגלל זה לפעמים יש באתר רק טרייליר של הסרט אם תקציר שיעזור לך להחליט אם כדאי ללכת לקולנוע. אם הזמן מקווים שנצליח לעלות גם סרטים מלאים 2022.
אם רוצים להמליץ על סרט 2022 הינכם מתבקשים לכתוב בהערות.

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 3 Average: 4]

סרטים מומלצים 2022 שחייבים לראות

תעשיית הקולנוע ספגה פגיעה קשה ממגיפת הקורונה. פרויקטים קולנועיים רבים נדחו, אחרים המשיכו בקושי. המעריצים מצפים לזה, במיוחד מכיוון שהבידוד הפך את כולנו לחובבי קולנוע גדולים. בתי קולנוע ברחבי העולם ממשיכים לפעול גם בעיצומה של מגיפה, כך שהאולפנים יכולים סוף סוף להוציא את כל הסרטים האלה שנאלצו לדחות, ודצמבר הוא אחד מהמקרים המשמחים האלה.

כאן תמצאו את רשימת הסרטים המיוחלים ביותר של שנת 2022! חלק מהסרטים חדשים 2022 יופיעו בהמשך עם השם באנגלית כי עדיין לא יודעים את יתורגם לעברית. כרגיל, נטפליקס לא מבזבזת זמן וכבר יש שורה ארוכה של סרטים וסדרות שמתוכננות לצאת ב-2022, בין אם אנחנו מדברים על כותרים חדשים או סדרות.
בין הסדרות הנצפות ביותר בפלטפורמת הסטרימינג הזו שיהיו להן עונות חדשות: The Crown, Stranger Things, Ozark, Bridgerton, Sweet Magnolias וחינוך מיני.
יש גם סדרות חדשות לגמרי שמחכות לשכנע את הקהל, ובחזית 2 תוכניות ריאליטי. Dated and Related הוא מפגן אהבה בו המשתתפים מחפשים את בן הזוג בעזרת אחים, אנשים שאמורים להכיר אותם הכי טוב ולדעת מה מתאים להם ומה לא. Snowflake Mountain הוא גם מופע שבו המפיקים תולים תקוות גדולות שהוא יתקבל היטב על ידי הצופים. צעירים רבים יוצאים למסע במדבר בחיפוש אחר הרפתקאות, הפרס הגדול שעל כף המאזניים, אבל בעיקר בגרות. ברור שאין להם מים זורמים, אין להם קרובי משפחה או חברים, ואולי האתגר הגדול מכולם, אין אות אינטרנט. מאותה קטגוריה, של תוכניות ריאליטי, גם בשנת 2022 תושק Dance Monsters, תחרות ריקודים לא טיפוסית, בה המתחרים לא יראו את פרצופם האמיתי, אלא יקבל חזות של מפלצות פנטסטיות.

אווטאר החדש 2022

אחד הסרטים הצפויים ביותר בשנת 2022 הוא החלק השני של הסרט המצליח מאוד אווטאר. הבמאי ג’יימס קמרון אישר כי סיים לצלם את אווטאר 2, למרות שזה התעכב בגלל מגיפת הקורונה. בנוסף, הוא מבטיח שני חלקים נוספים מהסרט המפורסם, שלדבריו הוא מצפה להרוויח מיליארד דולר כל אחד. אין יותר מדי פרטים על אווטאר 2. מכל מה שידוע עד כה, פנדורה לא תהיה שלווה יותר מדי זמן. מלחמה על חיים ומוות תפרוץ על הפלנטה ההוא, והיא תהיה תת ימי, ממה שהיה ידוע עד כה. אבל יש הרבה הפתעות, והמעריצים לא יכולים לחכות לגלות אותן ב-2022.

למעריציו של וויל סמית’ יש סיבה לשמוח

Fast & Loose אמור לצאת לאקרנים בשנת 2022, סרט שבו הנסיך לשעבר מבל אייר נכנס לעורו של אדם שמתמודד עם אובדן זיכרון בעקבות פיגוע. בניסיון להחזיר את חייו, הוא מגלה שתי זהויות הפוכות לחלוטין – האחת של מנהיג ארגון פשע והשנייה של סוכן CIA.

זוכרים את מרילין מונרו?

בלונדינית הוא עוד סרט שיחכה לו בקוצר רוח. בין אם אתה מעריץ של מרילין מונרו או לא, סרט על חייה תמיד מעניין לצפייה. התסריט עובר שלבים חשובים, מילדות המאופיינת בהתעללות והזנחה, שנות בילוי במשפחות שונות או בבתי יתומים ועד לחיי אמנים, המשך החיפוש אחר דמות גברית מגוננת, קשרים עם נשיא ארה”ב לשעבר ג’ון פ קנדי ​​ומוות אפוף מסתורין ו הנחות רבות. אנה דה ארמאס היא זו שקיבלה את המשימה לגלם את תפקיד האמן, אבל נראה בבלונדינית את אדריאן ברודי המוכשר, המגלם את ארתור מילר, בעלה השלישי של מרילין.

Jazzman’s Blues – אהבה, סודות ופשע

Jazzman’s Blues הוא אבן דרך עבור טיילר פרי, אחד הבמאים והמפיקים המוערכים ביותר בחו”ל. התסריט לסרט הזה נכתב על ידו לראשונה לפני 26 שנים, אבל רק עכשיו הוא הצליח להפוך אותו לפרויקט שיתממש. הסיפור עוקב אחר חקירת פשע לא פתור, אהבה אסורה וסוד שנשמר במשך יותר מ-40 שנה.

All Quiet on the Western – סיפורים עצובים על מלחמה

התסריט לספר בעל אותו השם, הכל שקט בחזית המערבית, מתאר את מלחמת העולם הראשונה דרך עיניו של חייל גרמני צעיר שהתגייס לגל הפטריוטיות אך מגלה במהירות את הכאב וחוסר התוחלת של המלחמה שבה הוא נמצא. מלבד. הספר, שהוא הבסיס לסרט, מניפסט נגד המלחמה, למעשה עורר סערה בעת יציאתו לאקרנים, נאסר לתקופה ארוכה על ידי הנאצים.

אדי מרפי חוזר להיות השוטר מבוורלי הילס

שנת 2022 היא הזדמנות לראות שחקן מפורסם מדור קודם. אדי מרפי חוזר עם תפקיד שהפך אותו למפורסם, זה של אקסל פולי, ב-Beverly Hills Cop-4. מעניין לראות אם תחייתו של הפרנצ’ייז הפופולרי ביותר בשנות ה-80 ייהנה מאותה הצלחה.

John Wick 4 – קיאנו ריבס חוזר

הצילומים לסרט זה נעשו בכמה מקומות בכדור הארץ: בניו יורק, ברלין, פריז, אך גם ביפן. קיאנו ריבס יהיה שוב במרכז האקשן, כמו בסרטים המאוד מוצלחים הקודמים.

Death on the Nile – גל גדות בסרט מתח חדש

חדש 2022 בבימויו של מייקל גרין, המבוסס על הרומן בעל אותו השם מאת אגתה כריסטי. זהו סרט המשך לרצח באוריינט אקספרס ויופיעו בו קנת בראנה וטום בייטמן, ששיחקו גם בסרט הראשון, וכן אנט בנינג, ראסל ברנד, עלי פאזאל, שחר פרנץ’, גל גדות, ארמי האמר, רוז לסלי, אמה מאקי, סופי אוקונדו, ג’ניפר סונדרס ולטיליה רייט.

בטמן 2022

זו צריכה להיות התחלה חדשה עבור הזיכיון של DC Comics. הסרט בוים על ידי מאט ריבס ומככבים בו רוברט פטינסון (ברוס וויין / באטמן) וזואי קרביץ, פול דאנו, ג’פרי רייט, ג’ון טורטורו, פיטר סרסגארד, בארי קיוגאן, ג’יימי לוסון, אנדי סרקיס וקולין פארל. הסרט הסתיים, אבל האחים וורנר לא ממש מרוצה מהתוצר המוגמר. ההפקה צפויה לצאת בשנה הבאה, אך ייתכן שהבכורה תידחה.

מאת: Reviewer

Exit mobile version