סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ז’.ק.ו.ד. (2008) JCVD

ז’אן קלוד ואן דאם מעורב שלא מרצונו בשוד מזוין בזמן מאבק נואש להחזיר את המשמורת על ילדתו הקטנה. הסרט נקרא לפי ראשי תיבות של השם של השחקן המפורסם והוא שילוב קטלני של אקשן, פשע וכאוס.  מדובר על סרט פעולה שונה מזה שבו מופיע כוכב אומנויות הלחימה בדרך כלל. השחקן משחק תפקיד משלו, לועג לעצמו ומנתח את הקריירה שלו שקורסת סביבו בזמן שנלקח כבן ערובה בשוד של סניף דואר בבריסל (בלגיה).

ז’.ק.ו.ד. לצפייה ישירה, הסרט המלא עם כתוביות בעברית (הסרט דובר בחלקו בצרפתית)

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 2 Average: 4.5]

הביקורת של יונתן לסרט ז’.ק.ו.ד.

לסרט ז’.ק.ו.ד. יש מבנה של האקשן שונה מהסרטים של ז’אן קלוד ואן דאם.  בנוסף, בשלב מסוים, הדמות שוברת את הקיר הרביעי, מתנשאת מעל הסט ומוציאה מונולוג בן שש דקות בו הוא פונה ישירות לקהל, ומתאר את כישלונותיו בחיים ואת הפשרות המקובלות בכיכובו בסרטים שהולכים ונעשים גרועים. אבל בו שילמו לו היטב. השחקן טוען שהוא באמת רצה להיות כוכב קולנוע, אבל הוא הזניח את חייו שלו ואת המשפחה שלו. כך הוא הפך למוצר צריכה, שהיצרנים מסרבים לו כשהיא כבר לא מכניסה כסף.
סרט כנה, ללא ספק, “ז’.ק.ו.ד.” מראה לנו פנים נוספות של ז’אן קלוד ואן דאם: איש עדין ואלטרואיסטי, בעל נשמה ילדותית, אך לא מוכן לחיים, הוא למעשה חי רק על הסט. השחקן המום מהעומס של להיות כוכב, נאלץ כל הזמן לחייך ולהקשיב לכל המשוגעים, אבל להוט להיות נאהב ולא רק להעריץ. בנוסף, ואן דאם מוכיח כאן שיש לו גם איכויות משחק, שהיו יכולות להיות מודגשות הרבה יותר אם היה משחק בסרטים אירופיים והיו לו במאים מסורים לעבודתם.
לברוס וויליס היה החוש השישי, למה שלא תהיה לז’אן קלוד ואן דאם סיכוי לשיקום? למעשה, JCVD, פסאודו דוקומנטרי שבו “שרירי בריסל” ממלאים תפקיד משלהם, הוא שיקום כפול: של הבלגי החזק, אבל גם של הכביש המהיר טרנסילבניה העצלן.
ז’.ק.ו.ד. ​​הוצג  על הקילומטרים הספורים של הכביש המהיר טרנסילבניה שנעשו במהלך השנים. במרחק של 37 קילומטרים מקלוז’, חמישה קילומטרים של אספלט שעדיין לא כורה לגמרי, הוא חיכה למאות מכוניות עד שהמסך הלבן ייצבע במצוקותיו של ואן דאם וישמע את אותו “שחקן בלגי הכי ידוע” חוזר לשפת אמו ב- הרדיו ממכוניות “צופים”.

כסרט, JCVD ​​הוא מאוד קומי, ויש למחוא כפיים של ואן דאם על האכפתיות שבה הוא לועג לצרות ומודה בתבוסה, חילול השם, פשיטת רגל ועוד שורה שלמה של תכונות שהוליווד “גדולה” הייתה מתנהלת בלעדיה. סְתִימָה. לי, “השיקום” הכפול הזה נראה אירוני למדי: מה שבכטל עשוי לקוות שהוא מכה לתמונה (המפתח הזמין עיתונאים מרוב הפרסומים) הוא רק עטיפה נמהרת ושקופה של נייר. , מאותם חמישה קילומטרים של כביש מהיר מחכה שנים, ללא כל סיכוי להצליח, להתרבות. ללא ספק, מנקודת המבט של ה-TIFF, האירוע מוצלח, אבל לא עבור ואן דאם ובכטל.
אם אהבתם את בלאדי ספורט או את החייל האוניברסלי, ז’אן קלוד ואן דאם בגיל 47, מגמגם, מכור לסמים ועם משפחתו שנהרסה מרוב עודפים מכדי לפרט אותם הנה תמונה חדשה לגמרי. כל הכבוד לאומץ הלב של השחקן, ש(משחק) מצוין בהרפתקה הזו שלו בו זמנית מגוחכת והירואית. לא הרבה מפורסמים מסוגלים להרביץ לשולחן (בלי לעשות רעש) ולומר בקול רם, “כן, השתגעתי, ומה קורה?”

בהשוואה לסרטים אחרים לא יוכל לתת יותר מ-3 כוכבים מתוך 5.

Exit mobile version