סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

ליקריץ פיצה (2021) Licorice Pizza

ליקריץ פיצה הוא סרט רומנטי קומי על סיפורם של שני צעירים, הסרט עוקב אחר גארי ולנטיין, בן 15 המתואר בעצמו “שואומן”, כשהוא חי חיים שוקקים בלוס אנג’לס ב-1973. שחקן ילד, הוא נוסע ברחבי הארץ כדי להשתתף באודישנים ולהופיע בתוכניות מיוחדות בטלוויזיה, ובמקביל גם מנהל משרד יחסי ציבור משלו עם אמו. יש לו “שולחן רגיל” בבור השקיה מקומי, יוזם מספר רב של מיזמים עסקיים רווחיים, ופוגע בעקשנות בנשים מבוגרות, הכל בביטחון עצמי של גבר מבוגר בהרבה – כלומר, נער מתבגר.

מושא חיבתו העיקרי הוא אלנה קיין, צעירה עצבנית בת 25 שהוא פוגש בעבודה ביום התמונות של בית הספר התיכון שלו. הוא מפלרטט איתה באגרסיביות, היא דוחה את חיבתו, אבל יש ביניהן קשר שאין להכחישה, ולא עובר זמן רב עד שהם הופכים לחברים הכי טובים. אלאנה גרה עם הוריה ושתי אחיותיה הגדולות והיא כועסת ומסקרנת גם את גרי, מתבגר בגיל רך, השיגה יותר בחייו הקצרים מאשר בחייה הארוכים מעט. היא לא בוגרת – חסרת ביטחון, נאיבית, חרדה וכמיהה להיות נאהב ולהרגיש חשובה – ולמרות שהיא בבירור מבוגרת מגארי, היא גם מתנהגת לעתים קרובות כמו נער סטריאוטיפי יותר ממנו. (בעיקר, בעוד שגארי רודף אחרי נשים בכל הגילאים, ברור שללאנה מעולם לא היה חבר.)
אלנה וגארי נכנסים לעסקים יחד למכירה ומשלוח של מיטות מים (לצד הניסיון של גארי להכניס את אלנה לסרטים). עם זאת, אלאנה מנסה למצוא את עצמה, בעוד גארי יודע מי הוא, וזה גורם למתח ששולח אותם למצבים שעלולים להיות מאיימים, וגם מפרק אותם. יש הבחנה בין המותג של חוסר בגרות של תן וקח לבין הסוג שמתורגלים על ידי האנשים המבוגרים בהרבה בסרט: במיוחד, שלל הטיפוסים ההוליוודיים האגומניים והבלתי תלויים שהצעירים השונים מוצאים בדרכם.

ליקריץ פיצה לצפייה ישירה, הסרט המלא עדיין לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 4]

הביקורת של לילך לסרט ליקריץ פיצה

אלנה היא המפתח שלנו להבנת מפת הדרכים המפותלת שהיא פיצה ליקוריץ. לא רק שהיא מתגרה בציפיות שלנו עד לגבולותיהן, הסרט עצמו משקף את המעשה החטט והדרבן הזה. ברגע שאנחנו מתחילים לדמיין שאלנה מתחילה ליהנות מתפקידה כדמות פתיינית שגארי תרדוף אחריה, היא מבקשת להיות שותפתו העסקית במקום זאת. אנחנו מתחילים להאמין שהיא עשויה לשמש כדמות בוגרת יותר ומלוכדת יותר לגארי להסתכל עליה, אבל אז היא פוגעת בכמה אפשרויות עבודה. כשגארי ניגש לראשונה לאלנה בזמן שהיא עובדת ביום-תמונות בבית הספר התיכון שלו, קשה לדמיין שליקריץ פיצה לא הולך לעקוב אחר העיצוב השובב של סיפור אהבה שטוף שמש מדרום קליפורניה. אלאנה מוזרה ובולטת מיד, וכאשר הסרט מציג אותה בצילומי בובה עצבניים עם חצאית מיני, עקבי חתלתולים, כתפיים שמוטות והבעה עצבנית להפליא – אנחנו נאלצים להתאהב בה, בדיוק כמו גארי עושה זאת, ממבט ראשון.

 

 

Exit mobile version