סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

קינגס מן: ההתחלה (2021) The King’s Man

קינגס מן: ההתחלה הוא סרט פעולה וריגול המספר על ארגון ריגול על הפועל לטובת האנושות, הרחק מעיניים סקרניות. אחד הסוכנים הראשונים והמוכשרים בתולדות הארגון הוא קונרד, בנו הצעיר והשחצן של הדוכס מאוקספורד. כמו רבים מחבריו, הוא חלם לשרת את טובת אנגליה, אבל בסופו של דבר הוא מצא את עצמו נמשך לעולם הסודי של המרגלים והמתנקשים.

מודבר על סרט השני בסדרה כאשר הפעם טרוריסטים, המתנקשים הגדולים בעולם מנהלים מלחמה שתחסל מיליונים. מישהו יצטרך להיות מהיר יותר כדי לעצור אותם. קינגס מן חייבים לפעול.

קינגס מן: ההתחלה לצפייה ישירה, הסרט המלא לא נמצא ביוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של יונתן לסרט קינגס מן: ההתחלה

קינגס מן: ההתחלה נוצר בהשראת קומיקס “השירות החשאי”. קינגס מן: ההתחלה חושף את מקורותיה של סוכנות הביון העצמאית הראשונה של בריטניה המבקשת להסיר סכנות גלובליות באמצעות סיפור המציג אוסף של המוחות הפושעים הרודניים ביותר בהיסטוריה, שהורכבו כעת כדי להקים מלחמה נועד להשמיד מיליוני אנשים. יש רק אדם אחד שיכול להתנגד להם, אבל המאמץ שלו מתגלה גם כמירוץ נגד השעון.
ראיתי בזמנו גם את הסרט הראשון בסדרה, “קינגסמן: השירות החשאי” שסיפר על הארי הארט, מרגל עדין, ואת גארי “אגסי” אונווין, ילד שזקוק נואשות לאישור הורים.

הארי גייס את אגסי, אימן אותו להיות גם ג’נטלמן וגם מרגל, ויחד עם קבוצת קינגסמן, השניים ניצחו את המיליארדר הרשע ריצ’מונד ולנטיין. בעקבות בסרט השני, “קינגסמן: מעגל הזהב” משנת2017, פגשתי את המקבילה האמריקאית לארגון – The Statesman – בזמן שהאיום הגיע דרך סוחר סמים יוזם בשם פופי אדמס.
עם זאת, עבור ההפקה החדשה, קינגס מן: ההתחלה, הסיפור מתחיל לפני יותר ממאה שנה ומתרחש בצל מלחמת העולם הראשונה, ומסביר כיצד ומדוע הוקמה סוכנות קינגסמן.
הסגנון שלהסרט החדש משתנה באופן מהותי. הפעם יש שילוב יוצא דופן של גרסה פאנקית ועצבנית של ההיסטוריה ונקודת מבט רגשית על מספר ההרוגים במלחמת העולם הראשונה”.
לפי דעתי זה סרט מעניין ומגיע לו 4 כוכבים.

Exit mobile version