סרטים צפייה ישירה בחינם – Movies4u

רווח וכאב (2013) Pain & Gain

הסרט רווח וכאב מבוסס על סיפור אמיתי, אשר מספר את סיפורם של קבוצה של מפתחי שרירים רצחניים שבראשם עומדים דוויין ג’ונסון שמוכר יותר בכינויו דה רוק ומארק וולברג. הסרט מתרחש בפלורידה ארה”ב, שם מתאחדת הקבוצה בכדי לבצע סחיטה, חטיפה ורצח. במהלך הסרט תוכניתם משתבשת, והבלש הפרטי, אד שאותו מגלם בסרט אד האריס יוצא במרדף חסר מעצורים אחריהם.

רווח וכאב לצפייה ישירה, הסרט המלא הוסר מיוטיוב

מצאת שגיאה? דווחו בתגובה בתחתית העמוד!


דרגו את הסרט
[Total: 1 Average: 5]

הביקורת של דלית לסרט רווח וכאב

זה יכול להיות אחד הסרטים מעוררי המחשבה ביותר, ובכל זאת, כאב ורווח מאבד את הליבה הסאטירית שלו בהצטברות של סצנות אלימות. הכותרת “כאב ורווח” היא רמז לסיסמת מכוני הכושר. מארק וולברג מגלם את התפקיד של דניאל לוגו, מדריך כושר, שתסרוקת הג’ל המסורקת שלו בכלל לא נחשבת לאדם שמתכנן תוכנית לחטוף ולשדוד את אחת מלקוחות חדר הכושר שלו. חצי יהודי, חצי קולומביאני, לא אהב את קרשו (טוני שלהוב).
שותפיו של לוגו הם פול דויל (דוויין ג’ונסון), אסיר לשעבר, נרקומן, עדיין חובב סמים חלש, שגילה מחדש את האמונה הנוצרית ואז פגע בכומר. קן ג’ונג מגלם את התפקיד של יועץ פיננסי אוונגליסטי שקורא למתלבטים ולשתיינים (כולל אנשים כמו לוגו) להזיז את “התחת האמריקני העצל” שלהם.
רווח וכאב משאיר את הצופה מעורב, אבל זה גורם לך להרגיש סלידה מהתוצאה הסופית. כצופה, אתה מרגיש אשם על כך שאתה אוהב סרט אלימות, זה בהחלט לא המקרה היחיד בנוף הקולנועי.
סרט טוב שיכול לקבל אצלי 4 כוכבים למרות שאחרים יגידו ששווה פחות.

 

Exit mobile version